vierailija
Kuka mies jaksaa naista joka ei itse maksa mistään mitään vaan elää toisen rahoilla ja maksattaa kaikki.Siihen on joku muu syy.
Kuka mies jaksaa naista joka ei itse maksa mistään mitään vaan elää toisen rahoilla ja maksattaa kaikki.Siihen on joku muu syy.
Se paranee Kylmä saattaa turruttaa kutinaa jos kovasti kutiaaHaavaa kutittaa
No ei varmasti. vanhoja ja löysiä rupsuja kaikkiolisiko täällä mulle tuoretta ja tiukkaa lihaa
Sulla on joku jalkasieni sormissaTäällä paistaa vaihteeksi arska ja kuvassa mun uus bff. Ei jättänyt millään rauhaan
]
Vähän kuivat vaan, kun on atooppista ihottumaa. Tosin nykyään iho on jo paljon parempi.Sulla on joku jalkasieni sormissa
muista rasvata käsiä. miestekin pitää tehdä niin.Vähän kuivat vaan, kun on atooppista ihottumaa. Tosin nykyään iho on jo paljon parempi.
Joo, aqvalan L ja hydrokoryisonivoiteet on käytössä. Tosin nyt kesäisin tulee vähän sählättyä bensiinillä, öljyllä ja rasvalla, kun huoltaa venettä ja puutarhavehkeitämuista rasvata käsiä. miestekin pitää tehdä niin.
Pumpulihanskat ja kumihanskatJoo, aqvalan L ja hydrokoryisonivoiteet on käytössä. Tosin nyt kesäisin tulee vähän sählättyä bensiinillä, öljyllä ja rasvalla, kun huoltaa venettä ja puutarhavehkeitä
Hui ku säikähdin tuota hymiötä. Eräs viher-luomu -asiantuntija nostaa ketjuja juuri noin.
Piätön ei muita hymiöitä osaa käyttää.Hui ku säikähdin tuota hymiötä. Eräs viher-luomu -asiantuntija nostaa ketjuja juuri noin.
Palovamma on ikävä juttu. Mielummin kunnon haava...Poltin käteni..... uunipeltiin huitasin kun uunista otin Oon söhlänny taas tänään enempi ku tarpeeks, jalatki varmaan mustelmilla ku oon potkinu niitä milloin mihinkin, vahingossa tietenkin
Mitäs sun kamu tekee, jos karistat sen pois?Täällä paistaa vaihteeksi arska ja kuvassa mun uus bff. Ei jättänyt millään rauhaan
katso liitettä 7248
Höpsis. Tiedän yhden hymiön jota päätön käyttää useimmin.Piätön ei muita hymiöitä osaa käyttää.
Ei olla enää bff. Hän lentäs kukkaseenMitäs sun kamu tekee, jos karistat sen pois?
Poltin käteni..... uunipeltiin huitasin kun uunista otin Oon söhlänny taas tänään enempi ku tarpeeks, jalatki varmaan mustelmilla ku oon potkinu niitä milloin mihinkin, vahingossa tietenkin
Höpsis. Tiedän yhden hymiön jota päätön käyttää useimmin.
Lentäs tois puol jokke...Ei olla enää bff. Hän lentäs kukkaseen