Yritän esittää kovaa, mutta housuissa pelkään että jäöän kiinni.
Yritän esittää kovaa, mutta housuissa pelkään että jäöän kiinni.
Tyhmä netti!
Mulla ois kuva munista (tai siis kuorista) ja pesästä mutta en saa sitä ladattua. Kiinnostaisi, mikä otus munii kananmunankokoisia munia maahan tohon ihan liki.
kyy?
Tollasia?Tyhmä netti!
Mulla ois kuva munista (tai siis kuorista) ja pesästä mutta en saa sitä ladattua. Kiinnostaisi, mikä otus munii kananmunankokoisia munia maahan tohon ihan liki.
Pyy?
Kui? Ei tää näytelmä ole.Mun ei tarvitse esittää mitään, toisin kun eräiden täällä
No sitten voitkin kertoa kuka olet.Mun ei tarvitse esittää mitään, toisin kun eräiden täällä
Minkä värisiä? fasaanin? pyy?Tyhmä netti!
Pyy?
Mä olen mies 37vNo sitten voitkin kertoa kuka olet.
Esität tervettä ihmistä mutta jotain on pahasti vialla.
Tai Mirkkuli 56vMä olen mies 37v
Esität olevasi hurjastelija seksissä mutta anaalihelmetkin on mielestäsi . Kokeile joskus niin pääsisit estoistasi.
Tollasia?
Mä luulen olevani mies 37v, käytös kuitenkin kun teinitytöllä. Äsken väitin olevani nainen kun en enää muuta keksinyt.
Ei oo sitten pyy.Ei. Valkoisempia.
En esitä. Ei kaikki tykkää samanlaisesta seksistä. Tykkäätkö sinä SM?Esität olevasi hurjastelija seksissä mutta anaalihelmetkin on mielestäsi . Kokeile joskus niin pääsisit estoistasi.
sa on kana! tai metsälokki. voi ola myös varis.Ei oo sitten pyy.
sä pidät. nytkin olet siellä kuminaamari päässä ja ruoska kädessä. . odotat seuraa...En esitä. Ei kaikki tykkää samanlaisesta seksistä. Tykkäätkö sinä SM?
Ei oo sitten pyy.
sä pidät. nytkin olet siellä kuminaamari päässä ja ruoska kädessä. . odotat seuraa...
Imi sen kuiviin?Joko aaakkela ja mies erosivat? kun ei aikoihin ole maininnut siitä mitään...
Siihen on joku muu syy.Joko aaakkela ja mies erosivat? kun ei aikoihin ole maininnut siitä mitään...
Onkai teillä kaikki hyvin? voi löydät kyllä toisen jos tämä juttu ei onnistunutSiihen on joku muu syy.
Kyllä esität. Etkö jossain sanonut että et edes niele.Vai oliko noin että et edes ota suihin. Tylsää lähetyssaarnaajaa taidat vaan lahnailla.En esitä. Ei kaikki tykkää samanlaisesta seksistä. Tykkäätkö sinä SM?