vierailija
Oisit sanonut jtn kun selitin suuvaahdossa pikkusiskollekin samaa asiaa ja hän mietti vaan ettei tiennyt että Siemens tekee myös puhelimia pölynimureitten lisäks
Oisit sanonut jtn kun selitin suuvaahdossa pikkusiskollekin samaa asiaa ja hän mietti vaan ettei tiennyt että Siemens tekee myös puhelimia pölynimureitten lisäks
Korjasin vähänKuva hämää. Todellisuudessa veden alla näkee ainakin 5cm syvyyteen
KalaMies on todellakin kalamies. Sieltä viiden metrin syvyydestä KalaMiehen uistimeen nappasi hauki, jonka silmien väli oli myös tuo viisi metriä...Kuva hämää. Todellisuudessa veden alla näkee ainakin 5m syvyyteen
Koko hämää. Todellisuudessa munani ylettää ainakin 5cm syvyyteen
Ei mahtunut veneeseen, joten oli pakko päästää vapaaksiKalaMies on todellakin kalamies. Sieltä viiden metrin syvyydestä KalaMiehen uistimeen nappasi hauki, jonka silmien väli oli myös tuo viisi metriä...
https://tieteentermipankki.fi/wiki/Kirjallisuudentutkimus:hyperbola
HyberbolaKalaMies on todellakin kalamies. Sieltä viiden metrin syvyydestä KalaMiehen uistimeen nappasi hauki, jonka silmien väli oli myös tuo viisi metriä...
Sanoinhan mä.Oisit sanonut jtn
Sanoin, en muistanu väärin.Tuo Siemens voi olla mutua.
Aatella, ihmiset maksaa mansikoita joenranta-asunnoistaan, jotta pääsevät ihailemaan sitä jokea joka on niinku paraskin p*skanen Ganges.
Mä luulin että sie vitsailitSanoin, en muistanu väärin.
Mä katon viimeisen jakson kun menen kotiinEi olla vieläkää katottu kaikkia Stranger Things jaksoja, mikä kertoo paljon...
No toivottavasti loppua kohden paranee mut en tykkää yhtään tuosta heko heko teinisarjatyylistä millä tuo on tehty, vääränlaiset "hassunhauskat"musiikit ja liian valoisat ympäristöt pilaa "jännityksen" ihan täysin, sen lisäks monet kohtaukset on aivan liian ennalta arvattavia mikä tekee katsomisesta tylsää eikä sitä oikein verilima örkit pelasta. Hauska yllätys oli sairaalakohtaus joka muistutti mukavasti Misfitsin Scream videolla ollutta kohtausta
Vuosi ei ole pilalla mutta ei tuota kovin hyväksi voi kutsua, jollei sitten loppuun parane. Millon lie loppuun ees katotaan....
Ne kuolee.Mä katon viimeisen jakson kun menen kotiin
Olipa tyhmä ronkelointi.
Eipäs ollu.Olipa tyhmä ronkelointi.
Kenen pyyton?E/Lu milloin menet kotiin?tuleeko Pyyton sun luokse?
Ai anakonda menee rellun luoKenen pyyton?