vierailija
Sulla pn hyvä hoksonki. Oon itekki palstailija.tunnut suhtautuvan palstalaisiin varsin ennakkoluuloisesti
Sulla pn hyvä hoksonki. Oon itekki palstailija.tunnut suhtautuvan palstalaisiin varsin ennakkoluuloisesti
Tämä aihe kuuluu tähän ketjuun. Pikkulinnunkivittäjien ketjuko tämä muka on? Vai valkovuotoketju? Vai...?Tää aihe ei kuulu tähän ketjuun, mutta riippuu mistä maasta tulijat ovat. Kannattaa katsoa miksikä onnelaksi sen maan asukkaat ovat sen oman maansa muuttaneet, joten siitä voi jotain päätellä.
Kyllä mä ottaisin vaikka heti 100 000 japanilaista tänne, mutta jos somaleista puhutaan, niin 10 riittää.
Mä tarvin MAITOA! Etkö sä hyvä ihminen biologiasta sen vertaa tiedä että miehen letkusta tuleva valkoinen ei ole maitoa eikä naisen tisseistäkään sitä tule jollei satu imettämään tai muuten onnistunut ylläpitämään maidontuotantoaLypsä sitä omasta nisästäsi. Tai miehen letkusta , sieltä tulee kyllä valkoista.
Ainakin joskus nää pulinaketjut on ollu hyvän mielen ketjuja, ei tappeluketjuja.Tämä aihe kuuluu tähän ketjuun. Pikkulinnunkivittäjien ketjuko tämä muka on? Vai valkovuotoketju? Vai...?
Aihe oli rasistisuudesta ja ennakkoluulosta. Miksi aloit puhumaan maahan muutosta?Tää aihe ei kuulu tähän ketjuun, mutta riippuu mistä maasta tulijat ovat. Kannattaa katsoa miksikä onnelaksi sen maan asukkaat ovat sen oman maansa muuttaneet, joten siitä voi jotain päätellä.
Kyllä mä ottaisin vaikka heti 100 000 japanilaista tänne, mutta jos somaleista puhutaan, niin 10 riittää.
Ääk, meillä oli kiinalainen ja luojan kiitos se lähti pois Ei ikinä ikinä ikinä enää Paitsi jos puhuu täydellisesti suomeaNiih!
Meille tuli just duuniin muutama tuolta etelämpää/idempää tai jostain siltä väliltä mut suht läheltä ja voivoi, oivoi.
Jokunen kiinalainen ois kiva. Tai sit niitä sherpoja!
Jospa olet oikeassa, unohda koko aihe.Ainakin joskus nää pulinaketjut on ollu hyvän mielen ketjuja, ei tappeluketjuja.
Ei näissä montaa muutakaan yhteiskunnallista asiaa puida, ilmastonmuutosta jne.
No kyllä mä hyväksyn somalit siellä kotimaassaan, irakit samoin. No problemo.Aihe oli rasistisuudesta ja ennakkoluulosta. Miksi aloit puhumaan maahan muutosta?
Nyt kiinalaiset sai huonon maineen. Osaakohan ne rakentaa edes rautateitä enää tämän jälkeen?Ääk, meillä oli kiinalainen ja luojan kiitos se lähti pois Ei ikinä ikinä ikinä enää Paitsi jos puhuu täydellisesti suomea
Ei kaikki ole. Tätä aihetta voi puida niissä mamuketjuissa. Tässä ketjussa puhutaan muuta.Näin ulkopuolisena, ulkomaalaistaustaisena saa sellaisen käsityksen, että palstalaiset ovat kovin rasistisia ja ennakkoluuloisia ("ennakkotietpisia").
Onkohan mailmankokemus jäänyt vain tähän palstailuun?
Kuka sen määrää mitä puhutaan? Minäkö vai kuka?Ei kaikki ole. Tätä aihetta voi puida niissä mamuketjuissa. Tässä ketjussa puhutaan muuta.
Sama se on mitä sinne laitat. Miehen tuote kelpaa hyvin.Mä tarvin MAITOA! Etkö sä hyvä ihminen biologiasta sen vertaa tiedä että miehen letkusta tuleva valkoinen ei ole maitoa eikä naisen tisseistäkään sitä tule jollei satu imettämään tai muuten onnistunut ylläpitämään maidontuotantoa
Mutta hyvä että tuli puheeksi ja niin tiedät jatkossa etkä nolaa itseäsi esim.työpaikan kahvitauolla jos joku maidon perään kyselee
Sinäkö päätät mitä tässä ketjussa puhutaan? Et sinä tätä aloittanut.Ei kaikki ole. Tätä aihetta voi puida niissä mamuketjuissa. Tässä ketjussa puhutaan muuta.
No sit saisit itte tulla vemppaamaan, mä tarvin litran ja siihen saa vempata niin paljon et helpommalla pääsee kun hakee kaupasta. Ja niin mä itseasiassa jo hainkin, eli en tartte sun loistavia ideoita tältä saralta enää, kiitos vaanSama se on mitä sinne laitat. Miehen tuote kelpaa hyvin.
Johan nyt, kun ei apu kelpaa!No sit saisit itte tulla vemppaamaan, mä tarvin litran ja siihen saa vempata niin paljon et helpommalla pääsee kun hakee kaupasta. Ja niin mä itseasiassa jo hainkin, eli en tartte sun loistavia ideoita tältä saralta enää, kiitos vaan
Tää aihe ei kuulu tähän ketjuun....
Sanoinko että on mun aloittama ketju? Täh?Sinäkö päätät mitä tässä ketjussa puhutaan? Et sinä tätä aloittanut.
Siinä ajassa kun mä hain tuon maidon miehen tuotetta olis saanu kasaan 0,5dl joten ei noin työlästä ideaa oikein avuksi voi kutsuaJohan nyt, kun ei apu kelpaa!
Aina tarvitset mun vinkkejä. Voin kertoa hetiperään lisää..No sit saisit itte tulla vemppaamaan, mä tarvin litran ja siihen saa vempata niin paljon et helpommalla pääsee kun hakee kaupasta. Ja niin mä itseasiassa jo hainkin, eli en tartte sun loistavia ideoita tältä saralta enää, kiitos vaan
No jos meinaat tehdä niitä vasta huomenna niin on koko yö aikaa kerätä tavaraa ja avuksi voi ottaa myös naapurin.Siinä ajassa kun mä hain tuon maidon miehen tuotetta olis saanu kasaan 0,5dl joten ei noin työlästä ideaa oikein avuksi voi kutsua
mä olen iso pas.ka! Niih.
Enkä ole ainoa tätä mieltä.
Pidä nyt naama kiinni ei sinua tänne kaivata muutenkaan.Sanoinko että on mun aloittama ketju? Täh?
En ole ainoa tätä mieltä.
Naapurissa asuu vaan mummoja ja yksi 120kg äijän köriläs Niiden avulla tavara vetäytyy niin syvälle piiloon ettei sitä saa ikinäNo jos meinaat tehdä niitä vasta huomenna niin on koko yö aikaa kerätä tavaraa ja avuksi voi ottaa myös naapurin.
Pidä nyt naama kiinni ei sinua tänne kaivata muutenkaan.
älä tuosta välitä