Piti mainitsemani että vatsassa kiertää ja pohtia, tuleekohan ukkonen mutta näemmä vatsa-aihetta on puitu tovi jo kylliksi.
Sulta se ruiskuaa kohta
Piti mainitsemani että vatsassa kiertää ja pohtia, tuleekohan ukkonen mutta näemmä vatsa-aihetta on puitu tovi jo kylliksi.
Kiitos kun säästit, täällä näyttäis olleen niin aikuismainen keskustelu että tuntee olonsa ihan kakaraks Tai sitten ei.... Kakkahuumori ei muhun iskeny edes lapsena...
Mihin se kotonakaan auttaaEi se täällä auttais
ShittaristaOnks maa nielly kaikki täältä
Ei kai kellään voi olla keskellä kaunista lauantaipäivää mitään tekemistä..?
Kai mäkin sit lähen shittarista kattoon vaik sitä vahaa
Mä oon touhuillu vähä sitä sun tätä mut sit kuitenkaan en oikein mitään Miten lie se edes mahdollistaShittarista
Mä katson uunoa.
Jaa.. touhusit et mitään.Mä oon touhuillu vähä sitä sun tätä mut sit kuitenkaan en oikein mitään Miten lie se edes mahdollista
Mäkin kävin kaupoilla mut unohdin maidot Huomena aattelin räiskäleitä paistella enkä enää huomenissa viittis lähtee kauppaan Täytyy kohta käydä...Mä mökkeydyin taas.
Piipahdin välillä pesemässä pyykkiä ja kaupoilla.
Tänään listalla niitä mörskyhölskypottuja ja silakkarullia ja lihapullanpalluroita.
Mä mökkihöperöidyin taas.
Piipahdin välillä pesemässä p illua ja kaupoilla.
Tänään listalla niitä mörskyhölskypottuja ja silakkarullia ja lihapullanpalluroita.
Nyt vasta kauppaan
Kai mäkin sit luovun ajatuksesta laittaa lattiaan sitä vahaa, ja kiristän uhkailusoitolla vuokraisäntää asentamaan parketin än-yy-tee-nyt.
Sit meen ääs-marketiin ja ostan mansikkatorttuainekset uuden lattian kunniaksi.
Näin ulkopuolisena, ulkomaalaistaustaisena saa sellaisen käsityksen, että palstalaiset ovat kovin rasistisia ja ennakkoluuloisia ("ennakkotietpisia").
Onkohan mailmankokemus jäänyt vain tähän palstailuun?
Tää aihe ei kuulu tähän ketjuun, mutta riippuu mistä maasta tulijat ovat. Kannattaa katsoa miksikä onnelaksi sen maan asukkaat ovat sen oman maansa muuttaneet, joten siitä voi jotain päätellä.Näin ulkopuolisena, ulkomaalaistaustaisena saa sellaisen käsityksen, että palstalaiset ovat kovin rasistisia ja ennakkoluuloisia ("ennakkotietpisia").
Tää aihe ei kuulu tähän ketjuun, mutta riippuu mistä maasta tulijat ovat. Kannattaa katsoa miksikä onnelaksi sen maan asukkaat ovat sen oman maansa muuttaneet, joten siitä voi jotain päätellä.
Kyllä mä ottaisin vaikka heti 100 000 japanilaista tänne, mutta jos somaleista puhutaan, niin 10 riittää.
tunnut suhtautuvan palstalaisiin varsin ennakkoluuloisestiNäin ulkopuolisena, ulkomaalaistaustaisena saa sellaisen käsityksen, että palstalaiset ovat kovin rasistisia ja ennakkoluuloisia ("ennakkotietpisia").
Tuli mieleen 2 asiaa:
On hyvä, mutta nuo ihmisen naamat oli eri elokuvasta.-onkohan Likanen Harri hyvä elokuva?
Juu.On hyvä, mutta nuo ihmisen naamat oli eri elokuvasta.