Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En muista 2-3 ekan päivän ajalta, kyllä siinä taisi haavateippi olla, mut kotona ei tarvinnu varoa.
Ootteko kotiutunu jo? Ja onnea vauvasta!
Kauan sen paraneminen kestää...?

:oops: En mä saanut vauvaa vaan yksi ystäväni... Hätä sektio tehtiin kun oli napanuora vauvan kaulan ympärillä. En kehdannut hälle enää soittaa näin illalla tyhmän kysymykseni vuoksi. :notworthy:Vaikka varmaan ymmärtäisi, mutta sitä jotenkin haluaa antaa sen iltarauhan... Siis... :oops:
Tuli kysymys mieleen omassa ilta suihkussa kun itselläni on haava jota pitää suojata.. (n)
 
vierailija
Kauan sen paraneminen kestää...?

:oops: En mä saanut vauvaa vaan yksi ystäväni... Hätä sektio tehtiin kun oli napanuora vauvan kaulan ympärillä. En kehdannut hälle enää soittaa näin illalla tyhmän kysymykseni vuoksi. :notworthy:Vaikka varmaan ymmärtäisi, mutta sitä jotenkin haluaa antaa sen iltarauhan... Siis... :oops:
Tuli kysymys mieleen omassa ilta suihkussa kun itselläni on haava jota pitää suojata.. (n)
Halusit antaa ymmärtää että kyse on sinun sektiohaavsta muuten olisit sanonut heti että sinua vain kiinnostaa aihe ystäväsi takia.
 
vierailija
Halusit antaa ymmärtää että kyse on sinun sektiohaavsta muuten olisit sanonut heti että sinua vain kiinnostaa aihe ystäväsi takia.
En halunnut. En väittänyt omakseni.kyllä kaikki saa varmasti synnäriltä hoito-ohjeet mukaan ja jos en asiaa tiedä niin ei se silloin koske mua muuta kuin mielenkiinnosta. Jos olisin omaksi avukseni kysynyt, olisin kysynyt vaikka että " kuinka sektiohaavan kanssa voi käydä suihkussa, mulla on 3päivän ikäinen haava, pitääkö se peittää vaiko voiko sitä suihkutella" ja kyllä uskon että kaikille kerrotaan se ohje siellä laitoksella, ja ne keillä ei ole tietoa kyselee täällä..
 
vierailija
Katson leffaa vielä kun ei nukuta ja mies tuli äsken sihisemään makuuhuoneesta että ole hiljempaa kun hän ei pysty nukkumaan. Ihmettelin että mitähän hittoa tuo meinaa kun todellakin on hiljaisella kaikki ja kuulokkeet käytössä niin tajusin että tuuletusikkunat on auki ympäri taloa ja vettä sataa ulkona todella kovasti ja ikkunalaudat rämisee kovaa että siitä varmaan kuvitteli että täällä on joku konsertti menossa .. Tai sitten se näki pahaa unta :rolleyes:
 

Yhteistyössä