Höh Kiitos korjauksesta!Pientä ongelmaa - kuvasi ei suoraan näy?
Höh Kiitos korjauksesta!Pientä ongelmaa - kuvasi ei suoraan näy?
Näkyi ainakin mullePientä ongelmaa - kuvasi ei suoraan näy?
Hmm - olisiko sitten riippuvaista käytetystä selaimesta?Näkyi ainakin mulle
Tottakai, toinen on aina alfa. Eriasia kuin se sit näkyy päälle päin. Meillä pentu kun kasvoi niin koirat katsoi tasan kerran kuka on kuka ja sen jälkeen ei ikinä mitään ongelmaa ollut, tosin toinen oli ahmatti ja molemmille kun antoi jotain hyvää niin ahmatti yritti ryövätä toisenkin herkut, tää toinen oli hidas ja tutki ja haisteli tarkkaan aina ennen kuin söi, toinen ehti hyvin nappaamaan jollen vieressä vahtinuKissoista en tiedä, mutta joka kerta kun koirien omistajat hommaavat uuden koiran toiselle kaveriksi, niin ei ne toimeen pahemmin tule. Toinen dominoi toista aina
Näkyi mullekkinNäkyi ainakin mulle
Stranger things hekuma kasvaa
Wingsejä illaks ja maratooni voi alkaa... Vielä pari tuntia...
hekuma kasvaa
syötäviä Stringejä on illaks ja seksimaratooni voi alkaa... Vielä pari tuntia...
Sit jos se onkin paska niin on vuosi pilalla
En kerro mtnSit jos se onkin paska niin on vuosi pilalla
Näkyi ainakin mulle
Niin, voihan se olla niinkin, että olen asettanut selaimen suojaukset liian koviksi. Vain kuvat, joissa esiintyy sopivaa pintaa, näkyvät minulle.Näkyi mullekkin
Osanottoni henkilökohtaiseen menetykseesiNo sex tonight
Kiitos Oot kultainenEn kerro mtn
Niin, voihan se olla niinkin, että olen asettanut selaimen suojaukset liian koviksi. Vain kuvat, joissa esiintyy sopivaa pintaa, näkyvät minulle.
Eiku aattelin, että joku tulis antamaan mulle selkään jos tekisin sen virheenKiitos Oot kultainen
Hei, mä SAAN katsoa tänään Stranger thingsiä kutakuinkin läpi yön joten seksi on täysin toissijainen juttu, sitä on mahdollista harrastaa kuitenkin noin 360 päivänä vuodessa ja se on ihan tarpeeks joten älä huoli, en menetä mitäänOsanottoni henkilökohtaiseen menetykseesi
Fiksusti ajateltuEiku aattelin, että joku tulis antamaan mulle selkään jos tekisin sen virheen
Itsesuojeluvaisto on kova sanaFiksusti ajateltu
Kukaan sinun mirristä piittaa.Kyytiläisten pitäs olla kohta jo täällä, miss ne viipyy
Mutta kyllä tulee mirriä ikävä
Saatko nukkua aamulla pitkään?Hei, mä SAAN katsoa tänään Stranger thingsiä kutakuinkin läpi yön joten seksi on täysin toissijainen juttu, sitä on mahdollista harrastaa kuitenkin noin 360 päivänä vuodessa ja se on ihan tarpeeks joten älä huoli, en menetä mitään