Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiiä, semmonen pullea pieni pallo se oli, mut ei kuitenkaan pörrösen poikasen näkönen vaan ihan sileehöyheniseltä näytti. Oli äärimmäisen sulonen veitikka ku se sen madon kans teutaroi ja harppoi eteenpäin ihan ku joku disney lintu:love: Olis ollu hiljasemmalla alueella ni olisin pysäyttäny ja kattonu tarkemmin mut sen verran vilkas tie etten kehannu:D
Söpöä :X3:

Täällä on noita pikkuisia kirjosieppoja tai luulen että ovat niitä, aika samalle näyttävät, ne on ihan hassuja pieniä hömelöitä kun opettelevat olemaan. :LOL: välillä ne tulee ihan lähelle tuijottamaan ja pää kallellaan ihmettelemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Söpöä :X3:

Täällä on noita pikkuisia kirjosieppoja tai luulen että ovat niitä, aika samalle näyttävät, ne on ihan hassuja pieniä hömelöitä kun opettelevat olemaan. :LOL: välillä ne tulee ihan lähelle tuijottamaan ja pää kallellaan ihmettelemään.
No googlasin ja löysin kuvan ja kyllä se taisi tuollainen sulostus olla. Täytyy toivoa ettei höpsöli jääny auton alle kun ei se oikein munkaan autoa tajunnu karkuun lähteä, mun mielestä ei ainakaan lähteny lentoon, mun auton alta selvis kyllä etten sen yli huristanu. Mutta oli kyllä touhutessaan varmaan sulosin tirppa mitä oon ikinä nähny:LOL:
 
vierailija
No googlasin ja löysin kuvan ja kyllä se taisi tuollainen sulostus olla. Täytyy toivoa ettei höpsöli jääny auton alle kun ei se oikein munkaan autoa tajunnu karkuun lähteä, mun mielestä ei ainakaan lähteny lentoon, mun auton alta selvis kyllä etten sen yli huristanu. Mutta oli kyllä touhutessaan varmaan sulosin tirppa mitä oon ikinä nähny:LOL:
Ai kirjosieppo, sitäkö meinasit?

Ne on kyllä söpöjä ja vähän höperöitä vielä ainaski osa :X3:
 
Kuis pitkään te siellä reissussa aiotte olla? Ootteko kuin tarkkaan suunnitellu matkan vai pähkäilettekö matkan varrella mitä teette/mihin meette?:)
Ei kannata liikaa suunnitella. Nyt ollaan appiukon luona Virossa. Täytyy katsoa, jos Lottemaalla käydään ja sitten yhdellä leirintäalueella Vörtsjärvellä. Eilen käytiin vaimon siskon luona Tartossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ei kannata liikaa suunnitella. Nyt ollaan appiukon luona Virossa. Täytyy katsoa, jos Lottemaalla käydään ja sitten yhdellä leirintäalueella Vörtsjärvellä. Eilen käytiin vaimon siskon luona Tartossa.
Nuo onkin parhaita reissuja kun mennään "minne tuuli kuljettaa". Liian tarkkaan mietitystä tulee monesti turhaa stressiä ja harmia jos suunnitelmat sössiintyy. Mun mies suunnittelee monesti vähän turhan tarkkaan, sitten ei oo liikkumavaraa millekkään extempore jutuille:) Tosin kyl hänkin nykyään jo vähä lunkimmin osaa ottaa:D
 
vierailija
Eepokki ei kestänyt sitä kun eräs sanoi sille suoraan sen mitä kaikki ajattelevat ja nyt yrittää kostaa lapsellisilla viesteillä jotka ovat tasoltaan 7 v pikkutyttöjen keskinäinen kinastelu. :whistle:
 
Hyvää huomenta, täällä sataa vettä kuin saavista kaatamalla ja on kylmä, mutta mitäpä tuo haittaa.


Naapurissa asuva kaveri lupas käydä päivittäin kattomassa postit pois lattialta ja muutenkin seurata tätä puljua kun olen poissa:)
 

Yhteistyössä