vierailija
eka olut maistuu melkein pahalta, tuntuu ettei teekkään mieli juoda, mutta kun sen yhden tai joskus kaksi saa alas niin jo rupeaa maistumaan hik
rööööööyh
hik
rööööööyh
hik
No mutta ulkonainen kauneus on muutenkin yliarvostettua, täytyy kaivautua syvemmälle ja etsiä sisäistä kauneuttaan..yritä edes..Kyllä muakin v'tuttaa kun en kelpaa hänelle,rumahan minä olen.
Etkö muka halua enää olla hänen kanssaan?Miksi et?Eikö hänellä ota eteen?No mutta ulkonainen kauneus on muutenkin yliarvostettua, täytyy kaivautua syvemmälle ja etsiä sisäistä kauneuttaan..yritä edes..
Eihän se nysä jaksaisi sinua edes nostaa mihinkään!Eikä edes uskalla tulla puolustamaan ikinä kun pelkää naistensa kostoa!Eiköhän se ole toisinpäin, että kettuilijat välittää vähän liikaa meidän keskinäisistä pelleilyistä ja nostavat ne sellaselle jalustalle minne kumpikaan meistä ei niitä nosta?
Uskallan veikata, että jaksaa nostaa sinutkinEihän se nysä jaksaisi sinua edes nostaa mihinkään!
Eihän minä nysä jaksaisi ketään edes nostaa mihinkään!Enkä edes uskalla tulla puolustamaan ikinä kun pelkään naisen kostoa !
Ei hän halua relluakaan ja kaikki kyllä tietää siihen syyntuon yhden h-armaan naaama on varmasti ru,ma kun pet/olinnun per,se, ilmankos täällä kirjoittelee katkerana kun sitä ei kukaan huoli
Kenen naisen kostoa sinä pelkäät?
Sinähän se vasta rohkea oletkin kun uskallat harmaana huudella.Eihän se nysä jaksaisi sinua edes nostaa mihinkään!Eikä edes uskalla tulla puolustamaan ikinä kun pelkää naistensa kostoa!
Kuin pitkä sä sitten olet, jos päätöntä pidät noin lyhyenä?Eihän se nysä jaksaisi
Tarkoitin sitä että lakatkaa karttelemasta toisianne noiden har*maiden takia. Se jos mikä harmittaa niitä paljon enemmän.Eiköhän se ole toisinpäin, että kettuilijat välittää vähän liikaa meidän keskinäisistä pelleilyistä ja nostavat ne sellaselle jalustalle minne kumpikaan meistä ei niitä nosta?
katkerana siinä koko ajan kotkotat. olet sysiruma ulkoisesti ja sisäisesti.Ei hän halua relluakaan ja kaikki kyllä tietää siihen syyn
Täh?Tarkoitin sitä että lakatkaa karttelemasta toisianne noiden har*maiden takia. Se jos mikä harmittaa niitä paljon enemmän.
mää olen 2,09m pitkäKuin pitkä sä sitten olet, jos päätöntä pidät noin lyhyenä?
vedä sinä viddu päähäsTarkoitin sitä että lakatkaa karttelemasta toisianne noiden har*maiden takia. Se jos mikä harmittaa niitä paljon enemmän.
En sinuna kauheesti kehuis.mulla on 2,09cm pitkä
AamusinEn sinuna kauheesti kehuis.
Onneks täällä ei aaahhhaaahhhaaaiik ukkonen jyrisee
209 cm pitkä ja kulli on 25cm pitkäAamusin
lähetän sen sinneOnneks täällä ei aaahhhaaahhhaaa
Silinteri päässä ja piikkikorot jalassa?209 cm pitkä ja kulli on 2,5cm pitkä
Varmasti valehtelet!209 cm pitkä ja kulli on 25cm pitkä
Jos nuo pitää paikkansa niin enpä enää ihmettele katkeruuttasi muita kohtaan. Mutta suotta turhautumistasi muihin purat.209 cm pitkä ja kulli on 25cm pitkä