Sisällä?Täällä tulvii taas
Sisällä?Täällä tulvii taas
Ei ihan vielä, mutta tänään kuitenkin.Saunanlämmitystä?
No niin. Vapaalla taas.
Mitäs sitä sit? Saunanlämmitystä?
Seuraavassa kämpässä, mihin aion jossain vaiheessa muuttaa, saa kyllä luvan olla sauna tai teen sen ite....kylppäriinEi ihan vielä, mutta tänään kuitenkin.
Sul onki kuitenkin jotain oikeita puita eikä tomsia tosta pihanpakalta kaadettuja kuusenrimpuloita. Täällä tää on vähän hitaampi projekti!Ei ihan vielä, mutta tänään kuitenkin.
Kuusipuu putsaa palessaan savupiipun niin ettei jää nuohoojalle tekemistä.Sul onki kuitenkin jotain oikeita puita eikä tomsia tosta pihanpakalta kaadettuja kuusenrimpuloita. Täällä tää on vähän hitaampi projekti!
Omenapuu polttais savupiipunkin ettei olis senkään vertaa nuohottavaaKuusipuu putsaa palessaan savupiipun niin ettei jää nuohoojalle tekemistä.
Omenapuu polttais savupiipunkin ettei olis senkään vertaa nuohottavaa
Kuusipuu putsaa palessaan savupiipun niin ettei jää nuohoojalle tekemistä.
Poltin useamman vanhan omenapuun tontilta saunapuina vuosia sitten eikä piippu pilaantunu.Omenapuu polttais savupiipunkin ettei olis senkään vertaa nuohottavaa
Sul onki kuitenkin jotain oikeita puita eikä tomsia tosta pihanpakalta kaadettuja kuusenrimpuloita. Täällä tää on vähän hitaampi projekti!
tuollaisia pihan perältä.
Mä laitoin joskus kiukaan alle yhden halon omenapuusta ja sain kyllä niin kuuman löylyn sinä iltana etten sen jälkeen halunnut enää käyttää omenapuutaPoltin useamman vanhan omenapuun tontilta saunapuina vuosia sitten eikä piippu pilaantunu.
Mitä sinä muka osaisit tehdä,et yhtään mitäänSeuraavassa kämpässä, mihin aion jossain vaiheessa muuttaa, saa kyllä luvan olla sauna tai teen sen ite....kylppäriin
Mitä sinä muka osaisit tehdä,et yhtään mitäänSeuraavassa kämpässä, mihin aion jossain vaiheessa muuttaa, saa kyllä luvan olla sauna tai teen sen ite....kylppäriin
Sinullahan ei ole saunaaMä laitoin joskus kiukaan alle yhden halon omenapuusta ja sain kyllä niin kuuman löylyn sinä iltana etten sen jälkeen halunnut enää käyttää omenapuuta
Osaisinpas tehdä mitäänMitä sinä muka osaisit tehdä,et yhtään mitään
Niin, tässä nykyisessä asunnossa ei, edellisessä oliSinullahan ei ole saunaa
Maksaako mies reissun?Turku vai Tampere?
Naapuri maksaa.Maksaako mies reissun?
Isä maksaa.Maksaako mies reissun?
Etkö itse ikinä maksa mistään? Aina toisten kustannuksella menet.Isä maksaa.
Etkö itse ikinä maksa mistään? Aina toisten kustannuksella menet.
Ei mullakaan ole omaa saunaa ikinä ollut, silti oon lämmittäny puusaunaa monta sataa kertaa elämäni aikana. Uskomatonta, eikö?Sinullahan ei ole saunaa