Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
jaa mukillinen vettä?Sopivaa iltajuomaa sulle.
mIKS?
Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
jaa mukillinen vettä?Sopivaa iltajuomaa sulle.
oispa täälläkinJaaha.
Tulin, näin ja sit voiskin vaikka mennä taas.
Ukkostikin. Ilma on ihanan raikas.
Mä heitän villin veikkauksen että mukista löytyis myös vähän "höystettä"
jaa mukillinen vettä?
mIKS?
Sinun idolisihan vihaa E//ua,on kertonut sen kaikilleNo eikä oo mukavia. Paremminkin typeriä.
Jos luet tämän ketjun alun niin siellä sanottiin, että ketju olis kaikille halukkaille.
Meissä mustissa näyttäis olevan sellainen luonteenpiirre, että olemme jotenkin muita etevämpiä, parempia ja jotenkin johtoasemassa
Epäilemättä liian raa'aksi PAISTETTUA kanANMUNAAMä heitän villin veikkauksen että mukista löytyis myös vähän "höystettä"
Vois sellane kiva ukkosmyräkkä tulla tännekkin, ois ihana ku vähä jytisis ja paukkuis ja sateenropinaan on ihana nukahtaa
Ootko nähnyt: Pieni runotyttö elokuvanaMää ku rakastan Tie Avonleaan tv-sarjaa niin kannattaiskohan lukasta tätä:
Mä veikkaan viemärinpuhdistusainettaEpäilemättä liian raa'aksi PAISTETTUA kanANMUNAA
Voit pitää hänet. Kukaan muu ei halua häntä.Et ole ajatustakaan suonut minulle.Aina vaan muut naiset.
En ole. Onko sellainenkin? Alampa heti googlettamaan.Ootko nähnyt: Pieni runotyttö elokuvana
Laitoin sen siihen linkkiin...En ole. Onko sellainenkin? Alampa heti googlettamaan.
Ei kai se sentään oksututa?
Ei ole St Remyä, ystäväni. Olen vain muuten puhetuulella.
jaa mukillinen vettä?
mIKS?
Niiiii sarjana juu, kiitos. Meinaan aloittaa Runotyttö maratoonin lomalla.Laitoin sen siihen linkkiin...
Ei kai se sentään oksututa?
Se oli minulle tarkoitettu viesti. Pidä tekokyntesi irti algomasta!
Täh?Ei ole St Remyä, ystäväni. Olen vain muuten puhetuulella.
Muistanko oikein, et ne olis tuolta alueelta? Mikä muu sarja se olis?Niiiii sarjana juu, kiitos. Meinaan aloittaa Runotyttö maratoonin lomalla.
Mustis siitä että toinen saa oksureaktion?Se oli minulle tarkoitettu viesti. Pidä tekokyntesi irti algomasta!
Se oli minulle tarkoitettu viesti. Pidä tekokyntesi irti algomasta!
Ihkua!Olet alavariinsa mielessäni. Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
Mulle lukee miesääni aina mulle karheanpehmeällä äänellä tiliotteita..."ja taas on törsätty rättikauppaan ja puutarhapuotiin ja kahviloihin ja satasella ostettu jotain partyliteä..."Ihkua!
Mä niin rakastan nukahtaa kainaloon. Mulle luetaan usein iltasatukin! Vaikka se nyt on tieteen kuvalehteä tms niin aina siihen nukahtaa yhtä levollisesti ja tyytyväisenä.
Mä heitän villin veikkauksen että mukista löytyis myös paljon happoa ja myrkkyjä.
jaa mukillinen vettä?
mIKS?