Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tulihan nuo kalsaritkin tänään ostettua Aatun valinnasta ja sekin piti mainostaa heti.:oops:
Tätä tää on kun ei pääse kirjoittelemaan palstalle hetkeen! On niin paljon asiaa ettei sormet riitä sitä kertomaan.:coffee:
Aatun valinta. Ok, no further questions. :confused:

- Ootkos muuten koskaan lukenu tai kattonu telkusta Anna ystäväämme tai Runotyttöä? :) Niiden parissa meni mulla 10-13-vuotiaana kesäillat.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aatun valinta. Ok, no further questions. :confused:

- Ootkos muuten koskaan lukenu tai kattonu telkusta Anna ystäväämme tai Runotyttöä? :)
Liiteri, Aatun valinta, Lidli...saksalaisella kaupalla monta nimeä.

OIH! Kyllä olen.:love: Olen katsonut lähes kaikki versiot ystävämme Annasta. Olen suuri fani! Netflixin versiokin oli ihan katsottava!:)
Ja tietenkin Tie Avonleaan on ihku.:love:

Runotyttöä yritin ja yritin, mutta aina se jäi kesken. Nyt en tiedä mistä sen enää näkis.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Liiteri, Aatun valinta, Lidli...saksalaisella kaupalla monta nimeä.

OIH! Kyllä olen.:love: Olen katsonut lähes kaikki versiot ystävämme Annasta. Olen suuri fani! Netflixin versiokin oli ihan katsottava!:)
Ja tietenkin Tie Avonleaan on ihku.:love:

Runotyttöä yritin ja yritin, mutta aina se jäi kesken. Nyt en tiedä mistä sen enää näkis.(n)
No tietty Liidöli. :D

Sitä Annaa taitaa tosiaan olla useampaa versiota, mut mä katoin tätä...(en saa kuvaa suoraan tällä kännykällä).
https://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/anna_ystavamme_jatko_osa/P84308

Se Annan poikkis Gilbert Blythe oli niin söpö kun ne ensi inhos toisiaan, mut sit tykkäs toisistaan kuitenki, ja sit kun ne pusi mummummmuiskis jajajaja:love:

- Jahas, iltapalalle...
*rysähtää alas vaaleanpunaisesta pilvestä*
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla käyttöturvallisuustiedotteessa kyllä sanotaan, et
"Tuote on emäksisyytensä takia myrkyllistä vesieliöille, joten se tulee neutraloida tai laimentaa riittävästi ennen viemäriin tai vesistöön päästämistä.

"Valmisteen varoitusmerkin kirjaintunnus ja varoitusmerkin nimi - C, Syövyttävä.

15.1.2 Varoitusetikettiin merkittävien aineosien nimet
Natriumhydroksidi > 95 %.

15.1.3 R-lausekkeet R35
Voimakkaasti syövyttävää

15.1.4 S-lausekkeet S1/2

Säilytettävä lukitussa tilassa ja lasten ulottumattomissa.

S26 Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä
(15 min ajan) ja mentävä lääkäriin.

S37/39 Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvonsuojainta.

S45 Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon (näytettävä tätä etikettiä, mikäli mahdollista).

S51 Huolehdittava hyvästä ilmanvaihdosta."
Just näin. Tarkoitus onkin viedä kaikki orgaaninen mennessään.:oops:
 
Jaaha.

Tulin, näin ja sit voiskin vaikka mennä taas.

Ukkostikin. Ilma on ihanan raikas. :love:
On yks ihanimmista jutuista: ukkosen jälkeinen ilma!:love:

Lupas muutes kunnon sateita tiistaista lähtien tänne vetelään, kahtotaan miten käy. Vetääkö viemärit ja sillee.:D
Toivottavasti sitten seuraava viikko olis ees lämmin ku meinaan asua riippukeinussa ja lätäkössä.:barefoot:
 
Tuolla käyttöturvallisuustiedotteessa kyllä sanotaan, et
"Tuote on emäksisyytensä takia myrkyllistä vesieliöille, joten se tulee neutraloida tai laimentaa riittävästi ennen viemäriin tai vesistöön päästämistä.

"Valmisteen varoitusmerkin kirjaintunnus ja varoitusmerkin nimi - C, Syövyttävä.

15.1.2 Varoitusetikettiin merkittävien aineosien nimet
Natriumhydroksidi > 95 %.

15.1.3 R-lausekkeet R35
Voimakkaasti syövyttävää

15.1.4 S-lausekkeet S1/2

Säilytettävä lukitussa tilassa ja lasten ulottumattomissa.

S26 Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä
(15 min ajan) ja mentävä lääkäriin.

S37/39 Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvonsuojainta.

S45 Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon (näytettävä tätä etikettiä, mikäli mahdollista).

S51 Huolehdittava hyvästä ilmanvaihdosta."
Sopivaa iltajuomaa sulle. :cautious:
 

Yhteistyössä