Ok...tuli vaan jotenki yllättäen ja pyytämättä tuo viemäri-info.öööö...no tietty viemärin avaukseen ja mahdolliseen kapinakepposeen.
Ok...tuli vaan jotenki yllättäen ja pyytämättä tuo viemäri-info.öööö...no tietty viemärin avaukseen ja mahdolliseen kapinakepposeen.
Mut vaikee mun on päästä karkkihyllylle jos mun pitää poistaa siitä ensin joku Aune 85 v.Sittenpähän eivät ole toista kertaa toelläsi.
Tulihan nuo kalsaritkin tänään ostettua Aatun valinnasta ja sekin piti mainostaa heti.Ok...tuli vaan jotenki yllättäen ja pyytämättä tuo viemäri-info.
Onneksihi Elly lähti!!Mä en lähe täältä kulumallakaan, nih!
Helppoa, heität sen pectus tai eukalyptus askin käytävän päähän niin mummo stetsaa perässä. Ei ne muuta sieltä hyllystä koskaan hae.Mut vaikee mun on päästä karkkihyllylle jos mun pitää poistaa siitä ensin joku Aune 85 v.
Aatun valinta. Ok, no further questions.Tulihan nuo kalsaritkin tänään ostettua Aatun valinnasta ja sekin piti mainostaa heti.
Tätä tää on kun ei pääse kirjoittelemaan palstalle hetkeen! On niin paljon asiaa ettei sormet riitä sitä kertomaan.
Ensin aqela ja nyt lispe.Miten aina kuolaat muita ja unohdat minut.Rakkautesi.Voit jättää tuon harmaan, mutta älä ainakaan mua jätä. Koskaan!
Et kysynyt multa, mutta mullon sellasena isona kirjana toiRunotyttöä?
Pitäisin mielummin elluskan kuin kielikello lisputtimen.Onneksihi Elly lähti!!
Liiteri, Aatun valinta, Lidli...saksalaisella kaupalla monta nimeä.Aatun valinta. Ok, no further questions.
- Ootkos muuten koskaan lukenu tai kattonu telkusta Anna ystäväämme tai Runotyttöä?
Voisitko pysyä poissa kun Lissukin sitä toivoi?Et kysynyt multa, mutta mullon sellasena isona kirjana toi
Anna sarja taas on tullut luettua joskus kivi ja kirves kauan sitte.
Olet alavariinsa mielessäni. Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.Ensin aqela ja nyt lispe.Miten aina kuolaat muita ja unohdat minut.Rakkautesi.
No tietty Liidöli.Liiteri, Aatun valinta, Lidli...saksalaisella kaupalla monta nimeä.
OIH! Kyllä olen. Olen katsonut lähes kaikki versiot ystävämme Annasta. Olen suuri fani! Netflixin versiokin oli ihan katsottava!
Ja tietenkin Tie Avonleaan on ihku.
Runotyttöä yritin ja yritin, mutta aina se jäi kesken. Nyt en tiedä mistä sen enää näkis.
Niin, onhan ne vähän isompiakin. Mut ei ne istuallaan syö, vaan lentävät suu auki, vissiin nekin?Ich sprechen noch deutz.
kirjosiepot syö vielä enempi sääskiä mitä pääskyt
Voisitko pysyä poissa kun Lissukin sitä toivoi?
Taearton
Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
No eikä oo mukavia. Paremminkin typeriä.
Mukavat tällaiset 'Vihataan Ellya'' Bileet Lissyn kanssa?
Just näin. Tarkoitus onkin viedä kaikki orgaaninen mennessään.Tuolla käyttöturvallisuustiedotteessa kyllä sanotaan, et
"Tuote on emäksisyytensä takia myrkyllistä vesieliöille, joten se tulee neutraloida tai laimentaa riittävästi ennen viemäriin tai vesistöön päästämistä.
"Valmisteen varoitusmerkin kirjaintunnus ja varoitusmerkin nimi - C, Syövyttävä.
15.1.2 Varoitusetikettiin merkittävien aineosien nimet
Natriumhydroksidi > 95 %.
15.1.3 R-lausekkeet R35
Voimakkaasti syövyttävää
15.1.4 S-lausekkeet S1/2
Säilytettävä lukitussa tilassa ja lasten ulottumattomissa.
S26 Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä
(15 min ajan) ja mentävä lääkäriin.
S37/39 Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvonsuojainta.
S45 Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon (näytettävä tätä etikettiä, mikäli mahdollista).
S51 Huolehdittava hyvästä ilmanvaihdosta."
Miksi Lispe esittää kannattavansa alapeukkua vaikka on E//ya vastaan oikeasti
Juuri nain,Paeton vihaa E//7a ja lisbetti tukee tätä ajatusta.No eikä oo mukavia. Paremminkin typeriä.
Jos luet tämän ketjun alun niin siellä sanottiin, että ketju olis kaikille halukkaille.
Meissä mustissa näyttäis olevan sellainen luonteenpiirre, että olemme jotenkin muita etevämpiä, parempia ja jotenkin johtoasemassa
Et ole ajatustakaan suonut minulle.Aina vaan muut naiset.Olet alavariinsa mielessäni. Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
Aqela ja lissu ovat vain palstakavereita, joista pidän, mutta Sinä olet elämäni destination.
On yks ihanimmista jutuista: ukkosen jälkeinen ilma!Jaaha.
Tulin, näin ja sit voiskin vaikka mennä taas.
Ukkostikin. Ilma on ihanan raikas.
Sopivaa iltajuomaa sulle.Tuolla käyttöturvallisuustiedotteessa kyllä sanotaan, et
"Tuote on emäksisyytensä takia myrkyllistä vesieliöille, joten se tulee neutraloida tai laimentaa riittävästi ennen viemäriin tai vesistöön päästämistä.
"Valmisteen varoitusmerkin kirjaintunnus ja varoitusmerkin nimi - C, Syövyttävä.
15.1.2 Varoitusetikettiin merkittävien aineosien nimet
Natriumhydroksidi > 95 %.
15.1.3 R-lausekkeet R35
Voimakkaasti syövyttävää
15.1.4 S-lausekkeet S1/2
Säilytettävä lukitussa tilassa ja lasten ulottumattomissa.
S26 Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä
(15 min ajan) ja mentävä lääkäriin.
S37/39 Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvonsuojainta.
S45 Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon (näytettävä tätä etikettiä, mikäli mahdollista).
S51 Huolehdittava hyvästä ilmanvaihdosta."
Olet alavariinsa mielessäni. Niin haluaisin laulaa kehtolauluja Sinulle ja tuudittaa Sinut nukkumaan vierelleni.
Aqela ja lissu ovat vain palstakavereita, joista pidän, mutta Sinä olet elämäni destination.