Varmaan siitä alentuneesta kuulosta?Mistähän tuo sun ymmärryksen alenema tulee?
Varmaan siitä alentuneesta kuulosta?Mistähän tuo sun ymmärryksen alenema tulee?
Jotakin kermajuustoa, onko Turunmaa hyvä? En ole aikoihin tehnyt eikä juustoja juuri osteta, kun ei osata sitä yhtä siivua ottaa kerrallaan ja muutenkin tulee syötyä ihan riittävästi.Mitä laitan mozzarellan tilalle?
Kaikkea vissiin tunkevat mitä halpatuotantona saa menemään.Ei sovi mozzarella mihinkään, kun siitä tulee kuulonalenemaa. Milloin sitä pohjamaalia on alettu tunkeen juustoihin
Sehän palautuu kyllä, mut eihän sitä tiedä, milloin on alentunut. Pidä television volumet aina samana, saatat huomata eron, vaikuttaako. Se humina kyllä ärsyttää: kuin olisi vettä mennyt korviinVarmaan siitä alentuneesta kuulosta?
En viitti kirjottaa sitä mitä tuolle pitäis tehdä ettei tule bannia.Varmaan siitä alentuneesta kuulosta?
Ei mulla humise korvissa..Se humina kyllä ärsyttää: kuin olisi vettä mennyt korviin
Paulan kanssa olis mielenkiintoista lähteä jonnekin reissuun...aattele miten paljon hältä vois oppia siitä missä kaikessa on nitraattia, suolaa, arsenikkia ym ym..en ees muista kaikkia mainittujaEn viitti kirjottaa sitä mitä tuolle pitäis tehdä ettei tule bannia.
Onneksi siihen on lukutaitoisen helppo varautua. Mut esimerkiksi siinä yhdessä keltaisessa nappulassa IdoE oli palkokasvin kuva - ei siinä kuulo auttanut yhtään. Sairaaksi (etova olo ym) tulin aina mut en tiennyt sen kasvin käytön nappuloissa olevan niin yleistä.En viitti kirjottaa sitä mitä tuolle pitäis tehdä ettei tule bannia.
Siinä tulee hulluksi.Paulan kanssa olis mielenkiintoista lähteä jonnekin reissuun...aattele miten paljon hältä vois oppia siitä missä kaikessa on nitraattia, suolaa, arsenikkia ym ym..en ees muista kaikkia mainittuja
Niinpä - tuntoaisti varsinkin kannattaa yrittää säästääPaulan kanssa olis mielenkiintoista lähteä jonnekin reissuun...aattele miten paljon hältä vois oppia siitä missä kaikessa on nitraattia, suolaa, arsenikkia ym ym..en ees muista kaikkia mainittuja
Sinä nyt nuolet sen percettä muutenkin.Kyllä kehuvat jos haluavat. Esim. palstalla olen kehunut Elluskaa. Elluska on kaunis.
Taas hiilareita.Pannupizza tilattu.
Kaikkea vissiin tunkevat mitä halpatuotantona saa menemään.
On näitä juuston kaltaisia juustoja ja lihan kaltaisia lihoja. Mitähän niissä sitten on!?
Kyllä nykypäivänä saa olla tarkkana mitä syö, ja jos syö kuraa niin ainakin vaihtelis tuotteita välillä ettei tule kertymiä tms.
ohhohvaikkei pantu yhtään niin tuli smetskua
Et varmaan tiennyt että syy on se ettei tuo tajua sanaakaan siitä mitä sille kirjottaa.Ainaski mulla on tuolta kuuluisalta "P@ulalta" opittavaa: herjaukset ja ileydet eivät vaikuta häneen niinkuin itseeni ja moneen muuhunkin.
Se nimitys ei ole enää ollut mun käytössä aikoihin. Kukaan muu ei määrää, mitä suuhusi laitat ja muut saavat syödä ihan mitä lystäävät - onhan se markkinoiden kannalta surkea juttu, kun kaupoissa olis parempaa ruokaa tarjolla, jos sitä surkeaa ei kukaan ostaisi.Ainaski mulla on tuolta kuuluisalta "P@ulalta" opittavaa: herjaukset ja ileydet eivät vaikuta häneen niinkuin itseeni ja moneen muuhunkin.
Mitä murretta sun äiti on puhunut? Ne voivatolla ihan erilaisia, kuten jos nimä sanoisin vastaukseksi vain TUSKIN, mitä se sun mielestä tarkoittaa?Et varmaan tiennyt että syy on se ettei tuo tajua sanaakaan siitä mitä sille kirjottaa.
Tunnetko hänet, oletteko kamuja?Et varmaan tiennyt että syy on se ettei tuo tajua sanaakaan siitä mitä sille kirjottaa.
Tykkään n uolla naista.Sinä nyt nuolet sen percettä muutenkin.
Siehän ymmärrät saksaakin
Niinkun näet, olin oikeassa.Mitä murretta sun äiti on puhunut? Ne voivatolla ihan erilaisia, kuten jos nimä sanoisin vastaukseksi vain TUSKIN, mitä se sun mielestä tarkoittaa?