vierailija
Niin ei tarvitse uskoa näitä kun nämä harmaat esiintyvät täällä minun nimimerkillä. Katsotaan sitten kun banni loppuu. A
Niin ei tarvitse uskoa näitä kun nämä harmaat esiintyvät täällä minun nimimerkillä. Katsotaan sitten kun banni loppuu. A
Kaupasta suoriuduttu ehjinnahoin, väistelin sulavasti mummoja ja elisan myyjiä ja ostin kaiken mitä piti...tai ainakin melkein kaiken
Kaikilla muilla banni kuin tuolla eräällä, joka ei edes nuku koskaanNiin ei tarvitse uskoa näitä kun nämä harmaat esiintyvät täällä minun nimimerkillä. Katsotaan sitten kun banni loppuu. A
https://konttiaho.fi/resepti/linnapaisti/Saat vaikka tänään kun käyt kaupassa ja teet.
Kaupassa meinaa olla välillä kaikenlaisia esteitäKaupasta suoriuduttu ehjinnahoin, väistelin sulavasti mummoja ja elisan myyjiä ja ostin kaiken mitä piti...tai ainakin melkein kaiken
Vanilija jädeä, hirmusesti banaania ja tuoreita matsikan rollukoita. Päälle kermavaahtoa!No hyvä
Minkä makuista pirtelöä?
Aaaaa, mä tein karppaus pizzaa tässä männäpäivänä! Pohjan tein kukkakaalista, kananmunista ja mozzarellasta. Oli kiva vaihtelu ja jopa parempi pohja kuin jauhoista tehty!Pannupizza tilattu.
Aaaaa, mä tein karppaus pizzaa tässä männäpäivänä! Pohjan tein kukkakaalista, kananmunista ja mozzarellasta. Oli kiva vaihtelu ja jopa parempi pohja kuin jauhoista tehty!
Noissa ei ole sellaista, mistä menis maha sekaisin. Valtavan hyviä, tiedän. Omiin kannattaa kokeilla mustaherukkaa mansikoilla - sopii ainakin piirakkaan hyvinVanilija jädeä, hirmusesti banaania ja tuoreita matsikan rollukoita. Päälle kermavaahtoa!
Toisessa erässä oli sama jäde, mustikoita ja kardemummaa! Rrrrakastan kardemummaa!
Tällä kertaa ei ite tehty jäätelöä (vaikkakin kotikutoinen on parempaa) eikä silti kenelläkään menny masut sekasin!
Mitä sä täällä teet? Mene pois.Aaaaa, mä tein karppaus pizzaa tässä männäpäivänä! Pohjan tein kukkakaalista, kananmunista ja mozzarellasta. Oli kiva vaihtelu ja jopa parempi pohja kuin jauhoista tehty!
Mulle tuli tässä kerran yllätyksenä se, että _pannu_pizza tehdään nimenomaan paistin_pannulla_ ja uunissaPannupizza tilattu.
Ei sovi mozzarella mihinkään, kun siitä tulee kuulonalenemaa - ainakin itselleni ja mielenkiintoista, onko krutilla sama vaiva. Aatteles, jos ollaankin sukulaisiaAaaaa, mä tein karppaus pizzaa tässä männäpäivänä! Pohjan tein kukkakaalista, kananmunista ja mozzarellasta. Oli kiva vaihtelu ja jopa parempi pohja kuin jauhoista tehty!
Kai hän saa olla täällä siinä missä sieki?Mitä sä täällä teet? Mene pois.
Lueskelen että mitä kirjoja kandeis lukea! Loma alkaa olla jo ovella!Mitä sä täällä teet?
Kyllä kehuvat jos haluavat. Esim. palstalla olen kehunut Elluskaa. Elluska on kaunis.Naiset ei kehu jos ei siihen ole tarvetta.Miksi pitäisi kehua jos ei ole kehumisen tarvetta?
Mitä laitan mozzarellan tilalle?Ei sovi mozzarella mihinkään, kun siitä tulee kuulonalenemaa - ainakin itselleni ja mielenkiintoista, onko krutilla sama vaiva. Aatteles, jos ollaankin sukulaisia
Sananmukaisesti EU-gen ikka
Jokainen on jokiikka ja EU:n tuntee kaikki mut se geenilyhenne tuossa keskellä. Milloin sitä pohjamaalia on alettu tunkeen juustoihin
Joo, välillä tuntuu että siellä pitäis olla kyltit käytävällä merkkinä mummoista liikenteessä tai liikennevalot, tänäänkin piti vaihtaa käytävää kun jotkut martat kertoili toisilleen puolivälissä siitä miten lääkärit eivät suostu antamaan lääkkeitä univaikeuksiin ja toinen alkoi kovaan ääneen paasaamaan jostain papista jonka puhetta ei ollut kirkossa kuultu hyvin...ja mä oisin halunnut ostaa siltä käytävältä vaan vihreitä oliivejaKaupassa meinaa olla välillä kaikenlaisia esteitä
Mistähän tuo sun ymmärryksen alenema tulee?Ei sovi mozzarella mihinkään, kun siitä tulee kuulonalenemaa - ainakin itselleni ja mielenkiintoista, onko krutilla sama vaiva. Aatteles, jos ollaankin sukulaisia
Sananmukaisesti EU-gen ikka
Jokainen on jokiikka ja EU:n tuntee kaikki mut se geenilyhenne tuossa keskellä. Milloin sitä pohjamaalia on alettu tunkeen juustoihin
Maalipurkista? Titaanidioksidi ON laivamaalia. Mut mun kuulo on aina ollut niin huippuhyvä - siitä varmaan. Zyrtecistä alkaa myös humisemaan, joten ei kannata ottaa ihan huvikseen sellaista, mille on allerginen. Harmi, et kakunkoristeet ja karkit kuuluu siihen.Mistähän tuo sun ymmärryksen alenema tulee?