Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Mie heräsin klo 7,kissat ruokin ja menin takaisin sänkyyn,uni ei tullut enää,joten lueskelin kirjaa kaheksaan asti. :)
Kahvit juotu,siivoillu lisää,aamupuuro vuorossa.
Mikäs kirja sulla on menossa?:)
Hitsi kun sais itekin lukukärpäsen taas kiinni..yhessä vaiheessa luin ihan hirveesti..jatkuvasti kävin kirjastosta hakemassa kirjoja ja oikein ahmin niitä ihmisten elämänkertomuksia ja Wilbur Smithin Afrikka ja Australia alueisiin liittyviä sukutarinoita!
Luolankarhunklaani saagakin olis niin hyvä kirjasarja lukea taas pitkästä aikaa...vaan kun ei, en saa millään aikaseks.
Kyll mä männä opintovuonna joitakin kirjoja luin, mutta nyt jotenki ei saa ittestänsä mtn irti:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mikäs kirja sulla on menossa?:)
Hitsi kun sais itekin lukukärpäsen taas kiinni..yhessä vaiheessa luin ihan hirveesti..jatkuvasti kävin kirjastosta hakemassa kirjoja ja oikein ahmin niitä ihmisten elämänkertomuksia ja Wilbur Smithin Afrikka ja Australia alueisiin liittyviä sukutarinoita!
Luolankarhunklaani saagakin olis niin hyvä kirjasarja lukea taas pitkästä aikaa...vaan kun ei, en saa millään aikaseks.
Kyll mä männä opintovuonna joitakin kirjoja luin, mutta nyt jotenki ei saa ittestänsä mtn irti:oops:
Lisa Jewell,sitten hän oli poissa. Hyvä kirja. :)
Sitten on monta Mary Higgins Clarkin kirjaa.
No juu,mä oon kova lukemaan,mutta joskus tulee sellaisia hetkiä & kausia ettei lukeminen paljoo kiinnosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää tännekin. Terveisiä aamuiselta 20 km lenkiltä. Jos lukemattomuus rassaa ja haluttomuus, niin ulos. Se auttaa olen huomannut. Itse luen yleensä kirjan per viikko, mutta kesäisin en yhtään. Ei vaan saa aikaiseksi. En ymmärrä miten jotkut voivat kerätä itselleen kesälukemista. Tuleekohan ne sitten luettua?
 
Päivää tännekin. Terveisiä aamuiselta 20 km lenkiltä. Jos lukemattomuus rassaa ja haluttomuus, niin ulos. Se auttaa olen huomannut. Itse luen yleensä kirjan per viikko, mutta kesäisin en yhtään. Ei vaan saa aikaiseksi. En ymmärrä miten jotkut voivat kerätä itselleen kesälukemista. Tuleekohan ne sitten luettua?
Kyllä mulla on kasa kirjoja ja juu tulee luettua kyllä. :D:)Varsinkin huonolla ilmalla tulee paljon luettua.
Kyllä mä lenkkeilen ja kävelen kaupungilla, mutta pitkiä lenkkejä en pysty kipujen takia tekemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lukeminen han on ihan parasta silloin kun siihen on aikaa.

Mut ellei ole tiedossa muutaman tunnin keskeytymätöntä tovia, jonka aikana lukaista kirja, en kyl viitsi edes aloittaa kun inhoan jättää niitä kesken.
Tuopa se just on kanssa se syy miks ei aina viiti sitten alottaakaan, vaikka ei mulla tässä kotona silleen mihinkään kiire ole niin silti aina tulee joku keskeytys...tai muistan että piti tehä jotain tähdellisen tärkeetä ja en pysty keskittymään enempää lukemiseen ellen ole käynyt tekemässä unohtunutta asiaa...rasittavaa:coffee::coffee:
 
r0s
Tuopa se just on kanssa se syy miks ei aina viiti sitten alottaakaan, vaikka ei mulla tässä kotona silleen mihinkään kiire ole niin silti aina tulee joku keskeytys...tai muistan että piti tehä jotain tähdellisen tärkeetä ja en pysty keskittymään enempää lukemiseen ellen ole käynyt tekemässä unohtunutta asiaa...rasittavaa:coffee::coffee:

Sit sulla kyllä on huono kirja. Hyvää ei raaski käsistään laskea vaan törmäilee vessaankin se kourassa. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä saatan ottaa huovan/pyyhkeen/viltin ja mennä ulos nurmikolle lukemaan ja viime kesänä menin usein parvekkeelle lukemaan:)
Mä en ymmärrä niitä jotka pystyy keskittymään nurmikolla ja partsilla, tai ylipäätään ulkona lukemiseen.

Yritin joskus opiskeluaikoina, mutta jos ei aurinko loimottanu kirjan sivuille niin sit kärpäset häiritsi, ja sit rupesin tiiraamaan ympäristöä (jaajaa, naapurin reiska menee mopolla tms) tai rupesin ottamaan arskaa. :oops:
 
Sit sulla kyllä on huono kirja. Hyvää ei raaski käsistään laskea vaan törmäilee vessaankin se kourassa. :oops:
Emmä vessassa ikinä lue:eek:
Saatan kyllä laulaa ja puhua puhelimessa:oops:
Mä en ymmärrä niitä jotka pystyy keskittymään nurmikolla ja partsilla, tai ylipäätään ulkona lukemiseen.
Emmä aina pystykkään, mutta ainae yritys on kova:coffee:
mutta jos ei aurinko loimottanu kirjan sivuille niin sit kärpäset häiritsi, ja sit rupesin tiiraamaan ympäristöä (jaajaa, naapurin reiska menee mopolla tms) tai rupesin ottamaan arskaa. :oops:
Joo mulle käy ulkona lukiessa juurikin noin:D:D
Parvekkeella pystyn kyllä keskittymään paremmin:cool:
 
Emmä vessassa ikinä lue:eek:
Saatan kyllä laulaa ja puhua puhelimessa:oops:

Emmä aina pystykkään, mutta ainae yritys on kova:coffee:

Joo mulle käy ulkona lukiessa juurikin noin:D:D
Parvekkeella pystyn kyllä keskittymään paremmin:cool:
Onkse jotenkin yllärilaulantaa siellä puhelimessa? :eek: Onkse langan toisessa päässä olija tilannu sulta laulua?

"Nummi-Pusulan terveyskeskus, sh Maija Meikäläinen..."
"No täällä on Ellu *sukunimi* huomenta, laalaa-laalatilaa...ootas, nyt tulee ihan hittibiisi...laalaa"
 
Siivoiltu miehen kanssa (y)
Banaani-vaniljahillo-kermatäytekakku tehä tänään valmiiksi,illalla uuniin naudan palapaisti. :)
Huomenna aamulla vaan kermavaahto kakun päälle,perunat kypsymään ja salaatti. :love:
 
Onkse jotenkin yllärilaulantaa siellä puhelimessa? :eek: Onkse langan toisessa päässä olija tilannu sulta laulua?

"Nummi-Pusulan terveyskeskus, sh Maija Meikäläinen..."
"No täällä on Ellu *sukunimi* huomenta, laalaa-laalatilaa..."
Emmä puhelimessa laula hupsu:p
EIku meen yleensä istumaan pytylle, nostan jalat seinälle ja alan laulamaan (kylppärissä hyvä kaiku/akustiikka/mikä lie), sitten saatan soittaa siskolle tai jollekin kaverille pikapuhelun (ja siis todellakin pika sellaisen, koska en vietä vessassa kauan aikaa..ikinä(y) ).
 
Siivoiltu miehen kanssa (y)
Banaani-vaniljahillo-kermatäytekakku tehä tänään valmiiksi,illalla uuniin naudan palapaisti. :)
Huomenna aamulla vaan kermavaahto kakun päälle,perunat kypsymään ja salaatti. :love:
Saiskin joskus vielä naudan palapaistia ja siihen tehtyä kastiketta lohkoperunoilla ja herneillä ja yorkshiren vanukkaalla:coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Emmä puhelimessa laula hupsu:p
EIku meen yleensä istumaan pytylle, nostan jalat seinälle ja alan laulamaan (kylppärissä hyvä kaiku/akustiikka/mikä lie), sitten saatan soittaa siskolle tai jollekin kaverille pikapuhelun (ja siis todellakin pika sellaisen, koska en vietä vessassa kauan aikaa..ikinä(y) ).
:confused:
Jos mä nostasin jalat seinälle kun oon vessan pytyllä, niin saisin varautua :poop:-pesuun seinistä seuraavaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä