vierailija
Nyt voit kiusata lisää akkelaa
Nyt voit kiusata lisää akkelaa
Keneltäköhän epuukki oli juttunsa kuullutEi sitten kertonut minkä paljastuksen teki täällä kännipäissään E//usta ja myäs Paeaettomasta?Ei uskaltanut vai ei muista enää mitä kirjoitti?
Jos näin on niin voit varmaan todistaa väitteesi?Ei sitten kertonut minkä paljastuksen teki täällä kännipäissään E//usta ja myäs Paeaettomasta?Ei uskaltanut vai ei muista enää mitä kirjoitti?
Ahaa, sinä et pääse tuosta pakkomielteestäsi eroon millään. Ehkä kannattaa hankkia ammattiapua..Alkaa olla jo aika pahana tuo.Ei sitten kertonut minkä paljastuksen teki täällä kännipäissään E//usta ja myäs Paeaettomasta?Ei uskaltanut vai ei muista enää mitä kirjoitti?
En ole kiusannut, enkä kiusaa.Nyt voit kiusata lisää akkelaa
Äh Älä tuosta tyypistä välitäJos näin on niin voit varmaan todistaa väitteesi?
Suomessakin pätee vielä sellainen lainsäädäntö, että syytön kunnes toisin todistetaan, eikö?
Itse se paljasti ja myönsi tässä ketjussa kuka on, oli sillon tuhannen päissään ja oli kuullut joltain jotain mistä syytti paeaetonta ja haukkui e//ua sillä asialla.Jos näin on niin voit varmaan todistaa väitteesi?
Suomessakin pätee vielä sellainen lainsäädäntö, että syytön kunnes toisin todistetaan, eikö?
Ota selvää, ei tämä ole mikään tietotoimisto?Keneltäköhän epuukki oli juttunsa kuullut
Voi olla että joo tai ei mutta luulen että joskus kylläEn ole kiusannut, enkä kiusaa.
Näyttäisitkö missä - ole hyvä?Itse se paljasti ja myönsi tässä ketjussa kuka on, oli sillon tuhannen päissään ja oli kuullut joltain jotain mistä syytti paeaetonta ja haukkui e//ua sillä asialla.
Etsi itse - ole hyväNäyttäisitkö missä - ole hyvä?
Enkäpäs!Voi olla että joo tai ei mutta luulen että joskus kyllä
No täällä on noita jankkaajia ja sitten meitä melkein normaaleita harmaita...Enkäpäs!
Kaikki valvoo täällä myöhään! Onko täällä ihmisillä jo loma?
Mun pitäs vielä viikko jaksaa!
Niin kuka oli muokannut?Etsi itse - ole hyvä
Oli muokannut paeaettoman viestiä ja väitti tämän juorunneen e//usta asioita kaikille palstan mustille.
sinun persees vie kyllä aika siivun...Älä ny oo tollane.
Kyllä me kaikki tänne mahdutaan rupattelemaan mukavia!
Mitäs jos koitettais vaan olla sovussa?
Ei sen vaan sen toisensinun persees vie kyllä aika siivun...
Epuukki, suuttui bannista omien sanojensa mukaan.Niin kuka oli muokannut?
Kenen toisen?Ei sen vaan sen toisen
Olet baarissa ja silti kirjoittelet tänne?Vid, du on täällä muitakin. Sinäkin myös.
No mieti...Kenen toisen?
Olet baarissa ja silti kirjoittelet tänne?
E//Y?AKKela?No mieti...
Mun pyllykin on aika iso.sinun persees vie kyllä aika siivun...
Iso pylly on pop!Mun pyllykin on aika iso.