Jätä riisi pois niin laihdut.En ole koskaan painanut yli 90kg. Et tiedä kaikkea mun painosta. Esim. sen milloin laihduin ja mikä oli ollut lähtöpaino. Lopeta tuo lässytys.
Totta, mitähän sitä vanhetessa tapahtuukaan kun ei kestä yhtään mitään mitä nuorempana, korkeet paikatkin meinaa huimataNuorempana mä halusin koluta ihan joka laitteen ja mitä lujempaa vemputti, sitä kovempaa nauroin ja menin uudestaan...nykyään huimaa jo katella kauempaa koko huvipuistoa kun sen ohi menee tietä pitkin
Musta on ainakin tulossa hyvää vauhtia ihan nynnyTotta, mitähän sitä vanhetessa tapahtuukaan kun ei kestä yhtään mitään mitä nuorempana, korkeet paikatkin meinaa huimata
Erotiikkamessut odottaa,moikka vähäksi aikaa
mä en ole vuosiin käyny missään tehosekoittimessaNuorempana mä halusin koluta ihan joka laitteen ja mitä lujempaa vemputti, sitä kovempaa nauroin ja menin uudestaan...nykyään huimaa jo katella kauempaa koko huvipuistoa kun sen ohi menee tietä pitkin
Eikö pelota yhtään, että tuulenpuuska heittää siltä penkiltä sut jonnekin?mulle sopiva on esim. se lintsin wanha lasten karuselli ja siinäkin se vieressä oleva puiston penkki
Nynnyyden huippu oli kolme vuotta sitten kun näytin mallia miten otetaan keinussa vauhtia, otinkin vahingossa "tosi" lujat vauhdit ja olin ihan paniikissa Vatsan pohjasta otti niin et hyvä etten oksentanuMusta on ainakin tulossa hyvää vauhtia ihan nynny
Mä tein jo testamenttia Powerparkin puisessa vuoristoradassa, joka nitisi ja natisi ja vauhti oli kova.Me oltiin just ennen mun syöpää (tai siis olihan se jo silloin, diagnoosi vaan oli väärä) Särkänniemessä. Olin iha vitun kipeä silloin, pystyin hissuksiin kävelemään laitteelta toiselle ja silti oli sit ihan pakko kokeilla lähes jokaista vemputinta.
Viitisen mustelmaa ja karmeita kauhunhetkiä siitäkin jäi muistoksi. Pahin oli, kun sain kuopuksen houkuteltua niihin kamaliin moottoripyöriin. Oikeasti kumpikin luultiin jo viimeisten sekuntien koittaneen ku tuntui siltä että niiden menopelien kyydistä tipahtaa kesken matkan...
Enää en kyl mene!
Kitke Paula päivässä, kaksi parhaassa!Päivän aforismi:
Pau la on kuin rikkaruoho. Ensin hänen viestinsä näyttää tavalliselta, kuten rikkaruoho näyttää oikealta kukalta kukkapenkissä, mutta pitää olla tarkkasilmäinen että erottaa sen muiden harmaiden seasta.
Jonkin aikaa pysyy kitkemisenkin jälkeen elossa piilossa, eli mullan alla, kunnes taas puskee pintaan jossain toisaalla.
Jos päästää villiintymään, se leviää joka paikkaan.
-Tuntematon ajattelija-
Nukkuvat ens yön hyvin..tai sitten eivät nuku lainkaanOn vaan nuo kekarat sillä päällä että mahtaakohan pysyä matkassa
Ihan kevyesti vetelevät ylikierroksilla jo nyt
Näin otsikon jo...Iltalehdessä oli hyvä juttu ihmis hyttysmagneeteista.Menkää ja lukekaa.
Possujunamä en ole vuosiin käyny missään tehosekoittimessa
mulle sopiva on esim. se lintsin wanha lasten karuselli ja siinäkin se vieressä oleva puiston penkki
Ja jos ei mikään tehoa niin Round uppia niskaan!Kitke Paula päivässä, kaksi parhaassa!
-Tuntemattomampi ajattelija-
Nuorin ei ainakaan nuku Vanhin sitten hänenkin edestäänNukkuvat ens yön hyvin..tai sitten eivät nuku lainkaan