En minäkään siitä veneilystä välitä ja hauet nakataan ketuille - mut just noi on hyviä kalojaNo niin on, muista herkuista - esim.siika, kuha - puhumattakaan
Onneksi oon havahtunu ja oppinu syömään kalaa vaikka liian monta vuotta menikin sitä väistellessä
Mikset liiku enemmän ja laita elämääsi kuntoon ettei koko ajan ole jotain ”surua ja stressiä” ? Sinulla on aina jotain tekosyitä miksi olet lihava tai miksi olet lihonut. Tuskin se exäkään niitä ruokia väkisin suuhusi tunki.Tiedän mitä ikääntyminen tuo. Mä en ole lihonut viime aikoina. Lihosin 9kg muutama vuosi sitten parisuhteessa kun söin eksän tekemiä ruokia. Stressi ja huono unenlaatu lihottaa. Mulla on ollut paljon stressiä.
Mutta oi kun se olisi ihanaa!kaikilla ei ole ilman saatuja veneitä kalavehkeitä ja kalastusoikeuksia
Joo, suodatinpussi vaan tarvii muistaa ja böönaksi luomuMUNDO. Sitä ei saa laittaa kukkuraa mittaa ja luomutäysmaitoa sekaan, niin ei närästä mikään - ei se kyllä närästä mustanakaaneräänlainen automaatti sekin
Hauen lihan voi napsia talteen ja muussata vaikka em.kalalihojen joukkoon ja pyöräyttää niistä maailman maistuvimmat kalapihvitEn minäkään siitä veneilystä välitä ja hauet nakataan ketuille - mut just noi on hyviä kaloja
aletaan puhumaan pimpustaEn halua enää puhua ruoasta yms. Tiedän nämä asiat. Ei ole kyse siitä.
Kalan huonoin puoli hinnan lisäksi on se, ettei se säily kovinkaan hvin ainakaan mökkioloissa. Kiukuttaisi kauheasti jos kalliit kalat ehtisivät mennä pilalle...teenkin samalla ylläripylläriksi ipanoille lettuaamiaisen
Ja muuten - kala ON hyvää!
Söisin sitä enemmänkin kuten myös lapsetkin jos sitä vaan sais tuoreena just silloin kun haluais
Ja ettei se olis niin kauhian hintavaa...
Alaskanseitiä luomukermassa, maistapa sitä. Täytyy paistaa suolattomassa luomuvoissa. Maustaa sitten erikseen miten tykkää, esimerkiksi moni tykkää fenkolista - nyt mulla on sitä kasvamassa, mut aitauksen tekeminen oli tietysti se mitä en itse pystynyt tekemään.No niin on, muista herkuista - esim.siika, kuha - puhumattakaan
Onneksi oon havahtunu ja oppinu syömään kalaa vaikka liian monta vuotta menikin sitä väistellessä
Tuosta oon kyllä teheny vaikka ja kuinka ja monella tavallaAlaskanseitiä luomukermassa, maistapa sitä. Täytyy paistaa suolattomassa luomuvoissa. Maustaa sitten erikseen miten tykkää, esimerkiksi moni tykkää fenkolista - nyt mulla on sitä kasvamassa, mut aitauksen tekeminen oli tietysti se mitä en itse pystynyt tekemään.
No jos on intohimoinen sukeltaja tai uimari, mut se aurinko polttaa herkän nahkan, ei voi - eikä mitään hyttiä kyllä ole. Moottoria en antaisi asentaa - ruohonleikkurin äänen sentään sietää, kun tulee silppua ja siistiäMutta oi kun se olisi ihanaa!
Olla ja mennä vesillä semmosella putputtavalla botskilla missä vois vaikka yöpyäkin ja vain viihtyä koko päivän - monta päivää!! - aalloilla ja kiskoa päivän sapuskasatsia syöntitarpeisiin
En ole koskaan katsonut, mut käytän kylmäkallena kauppaostoksilla. Saa sitä irtonaisena ja kimpaleena - varsinaista pikaruokaa kyllä!mitäs semmonen alaskan sei maksaa
niin käyt kaupassa etkä ees kato mitä tavara maksaa?En ole koskaan katsonut, mut käytän kylmäkallena kauppaostoksilla. Saa sitä irtonaisena ja kimpaleena - varsinaista pikaruokaa kyllä!
On näköjään monta merkkiä, mut tuosta on helppo tehdä kaikkea. Ne kuutiot sulaa nopeemmin ja kimpale säilyy pidempään kylmäkallena. Sitä ei tietenkään enää pakasteta, vaan laitetaan ruoka siitä. Suolaksi Maldon, muu ei käymitäs semmonen alaskan sei maksaa
Hinta pyörii neljän euron molemmin puolin (riippunee toki paikasta) että kallista se on sekin, kun yhdestä semmosesta paketista ei meillä tulla ku tosi kiukkuseksimitäs semmonen alaskan sei maksaa
Sopiialetaan puhumaan pimpusta
Sinun pimpukasta ei tuoretta enää tule.Valitettavasti.Sopii
Per kilo?Hinta pyörii neljän euron molemmin puolin (riippunee toki paikasta) että kallista se on sekin, kun yhdestä semmosesta paketista ei meillä tulla ku tosi kiukkuseksi
En mie niitä hintoja määrää, mut jos jotaki haluaa ostaa myöhemminkin, täytyy ostaa aina samaa, eikä sitä mikä on tarjouksessa. Benellaan en koske vaikka ilmaiseksi sais.niin käyt kaupassa etkä ees kato mitä tavara maksaa?
oon pitäny sua tarkkana talousihmisenä
eikäku se himputin pakettiPer kilo?
Niin ja turhapa noista asioista kenenkään on ämpyttää, kun sä tunnet ittes kuitenkin parhaitenHuomenta, niin tekee. Mutta kun tuo yksi väittää että lihominen johtuu riisistä. Se on muu syöminen ja liikkumattomuus mikä on tehnyt sen mulle.