Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nuorempana mä halusin koluta ihan joka laitteen ja mitä lujempaa vemputti, sitä kovempaa nauroin ja menin uudestaan...nykyään huimaa jo katella kauempaa koko huvipuistoa kun sen ohi menee tietä pitkino_O
Mä oon kyllä tykänny olla kieputuksissa mukana ipanoittenkin kanssa, ehkä pientä himmaamista on nyt havaittavissa - tosin ei noista oo kuin tirpana ihan samanmoinen riekkuja kuin mä:D

Ja oon mä saanu tässä hiukan maltillisuus-huomautustakin tässä kouhottamisessani ja jonkinsortin huolettomassa rämäpäisyydessäni:oops:, mikä on kyllä ihan hyvä juttu vaan:)

Mutta ai että kun esimes se Särkänniemen Tukkiputous on vaan niin:love:, monet kerrat ihan litimärkänä hervottomasti hekotellen hyvässä hersyvässä seurassa:D!
 
Vähästä se on näemmä kiinni. Tämän päivän - hetken - maailman paras- titteli:)

Ipanat onnellisina lettupinon edessä:love:
Letut ja pullanteko pitäisi sertifioida perhetyön yhdeksi terapeuttiseksi välineeksi, samoin YK:n kriisintorjuntavälineeksi konfliktialueilla. :)

Letut rauhoittaa, eheyttää ja yhdistää koko porukan.

(Enkä tarkota että sun lapset ois kriisissä :D)
 
Letut ja pullanteko pitäisi sertifioida perhetyön yhdeksi terapeuttiseksi välineeksi, samoin YK:n kriisintorjuntavälineeksi konfliktialueilla. :)

Letut rauhoittaa, eheyttää ja yhdistää koko porukan.

(Enkä tarkota että sun lapset ois kriisissä :D)
Tää on niin totta:)!

Jos on vaikka mökkeilemässä/retkeilemässä niin kyllä muurikkaletut tai tikkupullat vaan kokoaa porukan yhteen hymistelemään ja kohottaa sen tunnelman yhdessäolemisesta korkeuksiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Luulin että sisälläni on tamponi mutta ei ollutkaan...paniikki iski että onko se siellä kun ei narua näkynyt.Sormi sisään ja tunnustellen koittamaan ,ei tunnu.Silti päässä ajatus että varmasti aamuyöstä sellaisen laitoin että missä se on.Ei muutakun kumihanskat käteen ja tonkimaan roskista ja laskemaan montako hylsyä ja tamponia siellä on.Kyllä ne täsmäsi että ei sitten sisällä ollutkaan yhtään.En vain muista koska olen edellisen sitten pois ottanut ja miksen ole uutta laittanut:notworthy:
 

Yhteistyössä