Juu, leppäkerttukin on yllättävän villiPossujuna
En tiä kyl onko lintsillä sellasta..
Juu, leppäkerttukin on yllättävän villiPossujuna
Mä oon kyllä tykänny olla kieputuksissa mukana ipanoittenkin kanssa, ehkä pientä himmaamista on nyt havaittavissa - tosin ei noista oo kuin tirpana ihan samanmoinen riekkuja kuin mäNuorempana mä halusin koluta ihan joka laitteen ja mitä lujempaa vemputti, sitä kovempaa nauroin ja menin uudestaan...nykyään huimaa jo katella kauempaa koko huvipuistoa kun sen ohi menee tietä pitkin
Letut ja pullanteko pitäisi sertifioida perhetyön yhdeksi terapeuttiseksi välineeksi, samoin YK:n kriisintorjuntavälineeksi konfliktialueilla.Vähästä se on näemmä kiinni. Tämän päivän - hetken - maailman paras- titteli
Ipanat onnellisina lettupinon edessä
Mun ei tarvii.Iltalehdessä oli hyvä juttu ihmis hyttysmagneeteista.Menkää ja lukekaa.
Sä niin väititHuomenta, niin tekee. Mutta kun tuo yksi väittää että lihominen johtuu riisistä. Se on muu syöminen ja liikkumattomuus mikä on tehnyt sen mulle.
Ööh...olikosse se missä sai niillä elukoilla sillai kivasti ratsastaa keinahdellenemännät ei taida muistaa mimminen se lintsi wanha eläinkaruselli on
Tiedän mitä ikääntyminen tuo. Mä en ole lihonut viime aikoina. Lihosin 9kg muutama vuosi sitten parisuhteessa kun söin eksän tekemiä ruokia. Stressi ja huono unenlaatu lihottaa. Mulla on ollut paljon stressiä.
Tää on niin totta!Letut ja pullanteko pitäisi sertifioida perhetyön yhdeksi terapeuttiseksi välineeksi, samoin YK:n kriisintorjuntavälineeksi konfliktialueilla.
Letut rauhoittaa, eheyttää ja yhdistää koko porukan.
(Enkä tarkota että sun lapset ois kriisissä )
Siellä lueteltiin syyt miksi jotkut vetää niitä inisijöitä puoleensa.Mun ei tarvii.
Kun mä tiiän että oon kaikkien verenhimoisten kaveri
Et muuten tartte savuja etkä myrkkyjä kun pyyät mut seuraks, ite saat olla rauhassa
Mä kiits kyllä tiiän ne, turhankin hyvinSiellä lueteltiin syyt miksi jotkut vetää niitä inisijöitä puoleensa.
Lopeta nyt trolli tuo jankutusEn ole koskaan painanut yli 90kg. Et tiedä kaikkea mun painosta. Esim. sen milloin laihduin ja mikä oli ollut lähtöpaino. Lopeta tuo lässytys.
Tukkijoki oli yks parhaistaMutta ai että kun esimes se Särkänniemen Tukkiputous on vaan niin, monet kerrat ihan litimärkänä hervottomasti hekotellen hyvässä hersyvässä seurassa!
SIihen auttaa laihdutus, jos ei ole olemukseensa tyytyväinen.
Lihoin
Jaa no anteeksi sitten vein palstatilaa ja aikaasiMä kiits kyllä tiiän ne, turhankin hyvin
TukkijokiTukkijoki oli yks parhaista
Tulin joka kerta märkänä siitä pois
Sinä olet trolli.Lopeta nyt trolli tuo jankutus
Syötätkö sä päiväruoaksi lettuja lapsillesi? LasuVähästä se on näemmä kiinni. Tämän päivän - hetken - maailman paras- titteli
Ipanat onnellisina lettupinon edessä
Suotta mulle änkyröit tai mokomasta anteekspyyteletJaa no anteeksi sitten vein palstatilaa ja aikaasi
Vidun trolli sä olet.Sinä olet trolli.
Sinä olet. Jankutat koko ajan painostani, siitä mitä olen tai en ole sanonut ja kohta taas vedetään se maksuhomma tähän taas.Sinä olet trolli.
Aamupalaksi, kylläSyötätkö sä päiväruoaksi lettuja lapsillesi? Lasu
Sinähän se jankutat painostasi aina.Sinä olet. Jankutat koko ajan painostani, siitä mitä olen tai en ole sanonut ja kohta taas vedetään se maksuhomma tähän taas.
joo just se laiteÖöh...olikosse se missä sai niillä elukoilla sillai kivasti ratsastaa keinahdellen
Muutoinhan ekana pitää todellakin mennä niihin keinukaruselleihin missä vauhti nousee sillai että jossain kohtaa ne keinut menee ihan vaaterissa