vierailija
Mistä sie semmosen mielikuvan oot saanut?niin käyt kaupassa etkä ees kato mitä tavara maksaa?
oon pitäny sua tarkkana talousihmisenä
Mistä sie semmosen mielikuvan oot saanut?niin käyt kaupassa etkä ees kato mitä tavara maksaa?
oon pitäny sua tarkkana talousihmisenä
Hiilareista jos ei luovu, lihoo, oli possu tai kalkkuna, ihminen tai elefantti - se on muuten kasvissyöjäNiin ja turhapa noista asioista kenenkään on ämpyttää, kun sä tunnet ittes kuitenkin parhaiten
Ois ihana asua järven rannalla, onkisin joka päivä..teenkin samalla ylläripylläriksi ipanoille lettuaamiaisen
Ja muuten - kala ON hyvää!
Söisin sitä enemmänkin kuten myös lapsetkin jos sitä vaan sais tuoreena just silloin kun haluais
Ja ettei se olis niin kauhian hintavaa...
Eikä tuosta savusteta mitään. Voita vaatii, et maistuu.Tuosta oon kyllä teheny vaikka ja kuinka ja monella tavalla
Mutta tuore kala on aina tuoretta
JepNiin ja turhapa noista asioista kenenkään on ämpyttää, kun sä tunnet ittes kuitenkin parhaiten
Eepokki tämä olikin.Mistä sie semmosen mielikuvan oot saanut?
9 kg? Ei ole kovin kauan siitä kun kirjoitit lihoneesi exäsi ruuilla 11 kgTiedän mitä ikääntyminen tuo. Mä en ole lihonut viime aikoina. Lihosin 9kg muutama vuosi sitten parisuhteessa kun söin eksän tekemiä ruokia. Stressi ja huono unenlaatu lihottaa. Mulla on ollut paljon stressiä.
Ihan ite aattelin kysyä, ei ole eepokki.Eepokki tämä olikin.
Silloin kun laihduin niin se oli 11kg. Jospa olen kirjoittanut väärin koska se oli 9kg.9 kg? Ei ole kovin kauan siitä kun kirjoitit lihoneesi exäsi ruuilla 11 kg
Joo, kahdelle tulee yhdestä sopivasti.Hinta pyörii neljän euron molemmin puolin (riippunee toki paikasta) että kallista se on sekin, kun yhdestä semmosesta paketista ei meillä tulla ku tosi kiukkuseksi
Tottakai olen?ootko tosissasi
Epekin ruuilla?Tiedän mitä ikääntyminen tuo. Mä en ole lihonut viime aikoina. Lihosin 9kg muutama vuosi sitten parisuhteessa kun söin eksän tekemiä ruokia. Stressi ja huono unenlaatu lihottaa. Mulla on ollut paljon stressiä.
Kirjoitit täällä aiemmin painavasi nykyään 90 kg, eli sen mukaan painoit yli 100 kg, sitten lihoit 9 kg eli nyt painat 99 kg.Silloin kun laihduin niin se oli 11kg. Jospa olen kirjoittanut väärin koska se oli 9kg.
Ei enkä asunut hänen kanssa.Epekin ruuilla?
Merkurius on auringon ja maan välissä ja siksi on jniin pirun kylmä?Joo, kahdelle tulee yhdestä sopivasti.
Ootkos muuten huomannut tuon asetelman yläilmoissa just nyt?
https://youtu.be/lXABy7eYvIA?t=53
Ei enkä asunut hänen kanssa.Epekin ruuilla?
Montako exää sinulla oikein on?Ei enkä asunut hänen kanssa.
Mä sain reilu 10 vuotta sitten selkäni reväytettyä Tornadossa, totesin jo silloin et ehkä nää ei oo enää mun juttuMun piti kanssa lähteä sinne tänä kesänä, mutta jätinkin väliin kun kuulin miten kallis se on nykyään.
Enkä mä enää uskalla mennä niihin laitteisiin niin olishan tuo aika turha reissu ollut ja kallis
Mikäs ihmeen kolmannen asteen kuulustelija sää olet?Montako exää sinulla oikein on?
En ole koskaan painanut yli 90kg. En ole kertonut kaikkia asioita joten et voi tietää mun painosta. Vaihdappa puheenaihetta.Kirjoitit täällä aiemmin painavasi nykyään 90 kg, eli sen mukaan painoit yli 100 kg, sitten lihoit 9 kg eli nyt painat 99 kg.
Koita päättää mitä painat.
Nuorempana mä halusin koluta ihan joka laitteen ja mitä lujempaa vemputti, sitä kovempaa nauroin ja menin uudestaan...nykyään huimaa jo katella kauempaa koko huvipuistoa kun sen ohi menee tietä pitkinMä sain reilu 10 vuotta sitten selkäni reväytettyä Tornadossa, totesin jo silloin et ehkä nää ei oo enää mun juttu
Nyt on pakko alottaa uudelleen koska lapset Vielä onneks esikko ei pääse viikinkilaivaa pahempiin