vierailija
Et varmaan itse maksanut niitäkään.Suurin osa aineksista on aasialaisesta ruokakaupasta. Mua ei lihota.
Et varmaan itse maksanut niitäkään.Suurin osa aineksista on aasialaisesta ruokakaupasta. Mua ei lihota.
Silti valitat että oot lihava.Suurin osa aineksista on aasialaisesta ruokakaupasta. Mua ei lihota.
onko jokuSuurin osa aineksista on aasialaisesta ruokakaupasta. Mua ei lihota.
T. LispettiHups heräsin jo nussin täysiä sitä ennen
Ylipaino johtuu muusta kuin riisistä. Esim. siitä että en liiku tarpeeksi. Nykyään syön riisiä max kerran viikossa. Silloin kun laihduin niin söin melkein joka päivä.Silti valitat että oot lihava.
Miten et nyt tajua että ei se laihtuminen johtunut riisistä.Jos ihmiset laihtuisi riisillä niin kukaan maailmassa ei olisi ylipainoinen. Olet muista syistä laihtunut joita vaikea arvailla kun syitä voi olla vaikka mitä mutta et sen takia että söit riisiä jokapäivä.Ylipaino johtuu muusta kuin riisistä. Esim. siitä että en liiku tarpeeksi. Nykyään syön riisiä max kerran viikossa. Silloin kun laihduin niin söin melkein joka päivä.
Ei kun se että riisi ei lihota.Miten et nyt tajua että ei se laihtuminen johtunut riisistä.Jos ihmiset laihtuisi riisillä niin kukaan maailmassa ei olisi ylipainoinen. Olet muista syistä laihtunut joita vaikea arvailla kun syitä voi olla vaikka mitä mutta et sen takia että söit riisiä jokapäivä.
Riisi kyllä lihottaa usko nyt jo. Ei se yhtä paha ole kuin pasta mutta ei riisi laihduta.Ei kun se että riisi ei lihota.
Jos se oli sitä arsenikkiriisiä?Riisi kyllä lihottaa usko nyt jo. Ei se yhtä paha ole kuin pasta mutta ei riisi laihduta.
Aaah... pannukahviaHuomenta!
Mutta jäähtyypä muuten nopsaan.Huomenta!
Aaah... pannukahvia
Pitäis ostaa itekki pannu ja ruveta sillä keitteleen, se on niin paljo parempaa ku suodatinkahvi
Täytyy kyllä tunnustaa, että vähän alkoi tehdä mieli pannukahviaHuomenta!
Termari on hyvä tosiaan olla olemassa.Mutta jäähtyypä muuten nopsaan.
Pitää ostaa tänne terästermari!
Niin juu... mut eikös niitä myydä sellasia paksuja "huppuja" vai mikskä niitä sanotaan... vähä kun jättipatakinnas, siihen pannunpäälle et pitää lämpimänä.Mutta jäähtyypä muuten nopsaan.
Pitää ostaa tänne terästermari!
Pannumyssy!Niin juu... mut eikös niitä myydä sellasia paksuja "huppuja" vai mikskä niitä sanotaan... vähä kun jättipatakinnas, siihen pannunpäälle et pitää lämpimänä.
Meidän mökillä oli sellanen, tosin en tiedä mistä -60 luvulta asti se oli
Juuri sePannumyssy!
Pitää etsiä tai ommella moinen.
Ryydynpohja lähellä?Täydet aamutohinat päällä, pitkä ja vauhdikas päivä tulossa, tänään lähetään Särkänniemeen
Mun piti kanssa lähteä sinne tänä kesänä, mutta jätinkin väliin kun kuulin miten kallis se on nykyään.Täydet aamutohinat päällä, pitkä ja vauhdikas päivä tulossa, tänään lähetään Särkänniemeen
sama vika rahikaisellaTäytyy kyllä tunnustaa, että vähän alkoi tehdä mieli panna