vierailija
Miksi häpeät kertoa Eeeeeeelle mitä ajattelet hänestä?Syö vaikka , mutta älä minulta kysele.
Miksi häpeät kertoa Eeeeeeelle mitä ajattelet hänestä?Syö vaikka , mutta älä minulta kysele.
Hyi ja nyt näytät kun Syylend alkoi vihdoin tepsiä.
Ei ole voihan viddu sentään.Ilmeestä päätellen sun tekarit ei oo...hmm... suorassa?
Ootko sä varma kumminko päin ne tulee? Ylä-ja alaleualla on eroa.Ei ole voihan viddu sentään.
Häpeän kertoa mitä ajattelen itsestäni!
Ootko sä varma kumminko päin ne tulee? Ylä-ja alaleualla on eroa.
Eiku mää kävin suihkussa. On puhtaat varpaat. Röyh..Hyi ja nyt näytät kun Syylend alkoi vihdoin tepsiä.
Mutta, meen nukkumaan. Kauniita unia ja oman pullan kuvia.
Mitä hittoo mietiks sääkin vampyyreja?Ootko sä varma kumminko päin ne tulee? Ylä-ja alaleualla on eroa.
Mitäs refluksitautisia örisijöitä täällä onEiku mää kävin suihkussa. On puhtaat varpaat. Röyh..
Öitä
Isepähän olet tunteis tasihi puhu nur tietylle neito kaiselle.
Hyvä happitaso sulla....Isepähän olet tunteis tasihi puhu nur tietylle neito kaiselle.
Mä söin äsken.Mitäs refluksitautisia örisijöitä täällä on
Mitäs söit?Mä söin äsken.
Jaa on tainnut sinne upota kossupullollinenIsepähän olet tunteis tasihi puhu nur tietylle neito kaiselle.
SammakonMitäs söit?
No oisit syöny toisenkin, yhdestä ei tuu kun kiukkuseks.Sammakon
Kanaa ja riisiä. Tein sitä äsken.Mitäs söit?
Pikku iltapalaKanaa ja riisiä. Tein sitä äsken.
Taas!Mä söin äsken.
Riisissä on hiilareita eli lihottaa.Toivottavasti oli edes täysjyvää vaikka ei se paljon auta asiaa.Kanaa ja riisiä. Tein sitä äsken.
Kuka hullu kokkailee tähän aikaan. Ai viddu sentäänKanaa ja riisiä. Tein sitä äsken.
Oli pakko vähän syödä sitä.Pikku iltapala
Arvasin tämän. Silloin kun laihduin 11kg niin söin valkoista riisiä 5-6 päivänä viikossa.Riisissä on hiilareita eli lihottaa.Toivottavasti oli edes täysjyvää vaikka ei se paljon auta asiaa.
Huomisen ruoka. Ja pojalla oli nälkä.Kuka hullu kokkailee tähän aikaan. Ai viddu sentään