vierailija
Ei, mutta seuraa minua kaikkialle...vessaan, keittiöön, suihkuun, olkkariin...tykkää erikoisesti simpsoneista ja eläindokkareista.
Ei, mutta seuraa minua kaikkialle...vessaan, keittiöön, suihkuun, olkkariin...tykkää erikoisesti simpsoneista ja eläindokkareista.
Liikuttavaa...Ihan se ja sama minne meet, kuhan tuut takas
Eli sillä on ruoka-aika. Tai olisi.Ei, mutta seuraa minua kaikkialle...vessaan, keittiöön, suihkuun, olkkariin...tykkää erikoisesti simpsoneista ja eläindokkareista.
Hää sentään maksaa itse.
Ne syävät parhaillaan sitä metrilakua, mut miksi siihen on laitettu sellaista kasviöljysekoitusta?
Liikaa irishcoffeeta sielläkin?En mä tiedä, harhailen nyt jossain...törmäilen seiniin.
En mä tiedä, harhailen nyt jossain...törmäilen kännissä ja läpällä seiniin.
En mä tiedä, harhailen nyt jossain...törmäilen seiniin.
Syö vaikka , mutta älä minulta kysele.Ne syävät parhaillaan sitä metrilakua, mut miksi siihen on laitettu sellaista kasviöljysekoitusta?
Roikkuko tää sun viestis jossain modella kun näky vasta nyt.Mit vit...mää ja päätön ei tulla sun muistelmakirjotuksiin lainkaan täh?
vissiin joo?Roikkuko tää sun viestis jossain modella kun näky vasta nyt.
Ihanaa että tekin olette täällä
*kaappaa ryhmähaliin teidät kaikki*
Äkillinen luomu...ruokamyrkytys! Pahanlaatunen! *jalka vispaa ja kroppa tärisee ku Merkelillä konsanaan*Liikaa irishcoffeeta sielläkin?
Mikä teitä naisia tänään vaivaa?
Ryhmärutistukset on kiellettyjä?katso liitettä 7143 No ei kyllä voi olla ees enää totta *tyrskähtää niin että sierain aukee*
NäköjäänRyhmärutistukset on kiellettyjä?
Mode kade..?Ryhmärutistukset on kiellettyjä?
Ryhmärunkkaukset on kiellettyjä?
Tulit näyttämään sit miten oot hienosti pessy illalla hampaat?
Varmaan saa yhtä usein haleja kuin verottaja?Mode kade..?
JooTulit näyttämään sit miten oot hienosti pessy illalla hampaat?
Tuskin ainakaan useammin tuolla moderoinnillaVarmaan saa yhtä usein haleja kuin verottaja?
Ilmeestä päätellen sun tekarit ei oo...hmm... suorassa?