Mihin aattelit raijata hänet?Otin päättömän pakastimesta.
Vei niin paljon tilaa, eihän sinne mahdu mun mustaviinimarjat elokuun alussa.
Mihin aattelit raijata hänet?Otin päättömän pakastimesta.
Vei niin paljon tilaa, eihän sinne mahdu mun mustaviinimarjat elokuun alussa.
Kukaan ei mua halua,haluan jonkun joka kehtaa esiintyä julkisesti kadulla kanssani.
Miksi raijakin pitää sotkea esson hulluihin juttuihinMihin aattelit raijata hänet?
Miksi raijakin pitää sotkea esson hulluihin juttuihin
Vaihtoehtoja on monia.Mihin aattelit raijata hänet?
Vaihtoehtoja on monia.
Ensin ajattelin kuskata prideen, siellä tuommonen harmaa nahkaukkeli ei erottuis porukasta.
Mut heitin saunaan sulamaan, on helpompi kuljettaa kun kulkee omin jaloin eikä tartte vetää ku isoa jääpuikkoa pulkassa.
Eiköhän se päädy vielä tänä iltana vapaana luontoon kun en tiedä mitä tuommonen syö, nyt on lämpimät kelit ja pärjää metsässä. Itikat voi tosin syödä kun ei oo karvapeitettä, joten laitoin Raidia.
Aaaaa ei tätä ees voi muokata!!! mhahahahaahaaaVaihtoehtoja on monia.
Ensin ajattelin kuskata prideen, siellä tuommonen harmaa nahkaukkeli ei erottuis porukasta.
Mut heitin saunaan sulamaan, on helpompi kuljettaa kun kulkee omin jaloin.
Eiköhän se päädy vielä tänä iltana vapaana luontoon kun en tiedä mitä tuommonen syö, nyt on lämpimät kelit ja pärjää metsässä. Itikat voi tosin syödä kun ei oo karvapeitettä, joten laitoin Raidia.
Nonni, nyt päätön pääsi kotoisaan paikkaan eli vein sen Nuuksioon kallionkoloihin lymyämään.
Iloisesti vilkutteli sieltä. Tuli hyvä mieli.
Hyvä kun jaksoit mun puheripulia kahlata läpi.Iltaa taas! Hitto mää nauroin ihan vedet silmissä noille teijän jutuille ku lukasin sivut läpi
Kiva Echo kun taas oot täällä
Koko illan saanut kiemurtelemaan ja kuuntelemaan tätä
Pakkohan se oli, välillä piti kyllä pitää vessataukoo ettei housuun k*se ku nauratti niin paljoHyvä kun jaksoit mun puheripulia kahlata läpi.
Jahas, on ku yhden tuttuni sakemannikoira. Taidan siirtyä isolle puolelle.
(Mäkään en tajunnu tuota Ellun lausetta. Siinä oli kielioppi pielessä)
Mit vit...mää ja päätön ei tulla sun muistelmakirjotuksiin lainkaan täh?Kiva Echo kun taas oot täällä
On tainnut parit hammaslääkärikäynnit jäädä välistä...
No niinpä, ihan kanbalaa
Että mitäkö?No niinpä, ihan kanbalaa
Shh...meinasin kamalaa!!Että mitäkö?
Ellu, pistä ne tekarit vielä vähäks aikaa suuhun, jooko.Shh...meinasin kamalaa!!
Ookko nä naatiskellu niitä irishcoffeita nyt illan aikana montakin?Shh...meinasin kamalaa!!
Hyyiiiii kenen tekarit?Ellu, pistä ne tekarit vielä vähäks aikaa suuhun, jooko.