Just eilen vannoin kaverille etten ikinä sorru mihinkään hemapaanNonni, nyt on päätön siellä pakastimessa.
Huh, aika kippaaminen oli mut kyllä se mun nauta-sikojen ja he-ma-pan väliin just mahtui!
Mikäs "lihaani" susta on tullu, ku ei kasvikset kelepaa?Just eilen vannoin kaverille etten ikinä sorru mihinkään hemapaan
MiksiJust eilen vannoin kaverille etten ikinä sorru mihinkään hemapaan
Herne maissi paprika hössäkät on jo niin kokeiltu..80-luvullaMikäs "lihaani" susta on tullu, ku ei kasvikset kelepaa?
Äläs nyt! Niiden avulla mun on niin helppo kehua muille naama messingillä "juu mulla on niin kasviksia ja lautasmallia, että! Olen elämäni omistanu kasviksille."Herne maissi paprika hössäkät on jo niin kokeiltu..80-luvulla
Eltsu ja ekko ?Miksi noi 2 ei ole pari?
Naatinnollista lomailuase alkas sitten loma
Just ja just toivun mieheni Iltiksestä lukemastaan pride-kakusta johon tuli paljon suklaata.Eltsu ja ekko ?
Ei oo todellista että sain kaksi (2) alapeukkua tälle vaikka ravintoterpatkin ovat sanoneet että noi kaupan hemapat on ihan yhtä tyhjän kanssaHerne maissi paprika hössäkät on jo niin kokeiltu..80-luvulla
Se oli jo ryhmä-peukku. Ei niitä joka päivä lojahda.Ei oo todellista että sain kaksi (2) alapeukkua tälle vaikka ravintoterpatkin ovat sanoneet että noi kaupan hemapat on ihan yhtä tyhjän kanssa
Ei oo todellista että sain kaksi (2) alapeukkua tälle vaikka Paulakin on sanonut että noi kaupan hemapat on ihan yhtä tyhjän kanssa
Ansaitsit alapeukut. Senkin Hemapan dissaajaEi oo todellista että sain kaksi (2) alapeukkua tälle vaikka ravintoterpatkin ovat sanoneet että noi kaupan hemapat on ihan yhtä tyhjän kanssa
Älä kerro päättömälle, mutta mä voitan teijjetSe oli jo ryhmä-peukku. Ei niitä joka päivä lojahda.
Meinaatsä ruveta alapeukuttamaan oikein urakalla?Älä kerro päättömälle, mutta mä voitan teijjet
Koska tahansa beibeMeinaatsä ruveta alapeukuttamaan oikein urakalla?
Pinanittu ei sua halua,haluaa muyta jonka kanssa kehtaa esiintyä julkisesti kadullKoska tahansa beibe