@W.we näkyy punaista! toivottavasti vahvistuu.
Mulla oli early test ihan blanco valkoinen. Turha käyttää edes mitään punaisia laseja.
Mulla oli early test ihan blanco valkoinen. Turha käyttää edes mitään punaisia laseja.
@Wintersun sori, ei saisi valittaa 10-11 luteeliatasta kun tietää jollain olevan vielä pienempi
No kyllähän minä nyt sitten sen testin sieltä kaapista tein vaan voidakseni taas pohtia onko haamu vai viivanpaikka kyllä sellaset viivalasit tullu ettei muut edes tajua vaikka joskus nauroin ettei minusta tule tällaista viivakyttääjää että kyllä se sitten selvästi näkyy jos jotain on mukana
katso liitettä 7125
Toivotaan, että ei mullakaan.@Mammakatri mulla ei ainakaan mitään oireita lugesta tullut.
Mulla nyt YK 2 menossa enkä oo aiemmin testannu, ei siis mitään hajua oman luteaalivaiheen kestosta! Apteekin jotku omat ovulaatio puikkotestit käytössä. Aloitin dpo 8 testaamaan kerran päivässä iltapäivällä, paitsi tänään testasin aamupäivällä ekan kerran. Eilen iltapäivällä ekan kerran otti ees ollenkaan väriä, tänään ehkä vähän enemmän. Sen tiiän että kierto noin 26 päivää ollut aiemmin, ei kyllä paljon heittele. Kierukan läpi oli samaa mittaa mutta paljon niukemmat, sitä ennen oli e-pillerit. Hormonilla on menty yhtäjaksoisesti 7 vuotta ennen kuin toukokuun lopussa poistatin kierukan.. joten omasta kierrosta muistikuvat muuten hatarat paitsi tuo 25-27 päivää aikalailla oli kesto.Tulee kysymystulva:
Onko sun luteaali siis aiemmin ollut 14 pvää? Heitteleekö kierron pituus paljon?
Millä testeillä testaat ja koska oot aloittanut?
Mä aloitan itse testaamaan yleensä kp 14 koska ovis on ollut nyt lähiaikoina kp 16 tai 17.
@hej91 Kannattaa tosiaan vielä testata, hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen saattaa sekottaa kiertoa aikalailla. Esim mä söin e-pillereitä sen 8 vuotta ja luulin kiertoni olevan 28 päivää, mutta pilletit lopetettua viime elokuussa on kierto heitellyt 28-40 päivän välillä, nyt kuitenkin vakiintunut aika hyvin 33 päivän pituiseksi
Aiotko testata aamulla?Vielä ei menkkoja, säännöllisiä kohtutuntemuksia on kyllä mutta ei yhtään menkkamaista kipua. Vielä en ole testannut, tosin kävin tänään ostamassa testin. Jotenkin on niin raskaana oleva olo että kauhistuttaa jos testi olisikin negatiivinen ja mä vaan taas kuvittelen kaiken.
En tiedä vielä kyllä yhtään testaan heti kun uskallan!Aiotko testata aamulla?
Sullahan on näköjään menkat jo useamman päivän myöhässä! Miten jaksat olle noin kärsivällinen, itse olisin testannut jo aikoja sitten Tsemppiä testaukseen, eiköhän sieltä plussa tule kun sun kp ja dpo katsooEn tiedä vielä kyllä yhtään testaan heti kun uskallan!