Mullakin on alkanut 5/6. päivä menkat joten samoissa mennään.
Jee! Milläs fiiliksin? Ootteko kauan yrittäneet
Mullakin on alkanut 5/6. päivä menkat joten samoissa mennään.
Jee! Milläs fiiliksin? Ootteko kauan yrittäneet
No, aika onnettomat toiveet raskauden suhteen. Tässä vaiheessa kun pitäisi olla jos jonkinlaista oiretta.
Helmikuussa jätettiin kumit käyttämättä ja maaliskuussa olikin sit kemiallinen raskaus, jolloin menkat 4pv myöhässä.
Tein tänään herkän testin, mikä oli nega (vaikka vielä on tosi aikaista testata). Tänään on kuitenkin semmoista ohjelmaa että piti varuksi testata. En oikee tiiä mikä fiilis. Pari viime päivää oli aika voimakasta kipua kohdun alueella, mut sitä oli viime kierrossakin. Ajattelin sen kuitenkin johtuneen metuista, kun koko kierto oli aika voimakasta oireilua. Oksettaa ties monettako päivää, aamupalaa saa syödä pitkään. Eilen maha oli ihan sekaisin. Sitäkin oli viime kierrossa mutta eri ajankohtana. Jos ei muuta, nii tulee ainaki tutustuttua kroppaansa.
Jos testi negaa niin en ottaisi stressiä alkoholin käytöstä. Minäkin kyllä alussa välttelin kaikkea mutta kyllä nyt näin monen vuoden jälkeen elän ihan normaalia elämää. Jos joskus plussan saan, niin sitten toki katson mitä syön/juon. Alkoa käytän just ehkä 2-3x vuodessa.
Toki aion pistelyiden ja siirron jälkeen elää rauhallisemmin ja siirron jälkeen "kuin raskaana" koska tavallaan olenkin kunnes toisin todistetaan kun hedelmöitetty alkio siirretään (tähän voisi lisätä jos onnistuu hedelmöitys jne mut koitan uskoa että onnistuu).
Et kysy! Sitte vasta ku ollaan jossain plussanneiden supersalatussa facebook-ryhmässä. No nyt on kp 28, ovis oli mahdollisesti kp 15 tai 22. Eikä sekää oo varmaa, kun en tiedä oliko koko ovistaKoska sulla on ollut mahdollinen ovis? Tekisi myös mieli kysyä mitä ohjelmaa varten testasit?
Itse joskus kokeilin (r-testillä) PC:llä oviksen aikaan ja siihen tuli haamu testiajalla. TämmöinenHeippa! Hyyyvin pitkästä aikaa kirjoittelen,poistuin kun kävi joka kuukautiset pettymykset ja muiden onnet mielen päälle
Mulla on nyt tilanne se että 3-4.6. r-testi näytti plussaa ja 6.6 ihan nega ja menkat alkoi. Eli siis kemiallinen? Oviksen olisi pitänyt ajoittua juhannuksen tienoille,yleensä oon sen tuntenut niin en ole tikutellut,tuntemusten mukaan sitä ei oo ollut,nyt kp21.Kaapissa sattu olee yks r-testi ja päätin sen jostain syystä tehdä. Siinä näkyy pari viivaa,toinen ei tosin ole vahva mutta sen näkee. En tosin sitä heti katsonut vaan huomasin ne viivat alkuillasta.Voiko r-testi näyttää ovista? Voi olla roskishaamukin,mutta niitä en oo mielestäni juuri saanut mitä katselin aiempia testejä.
Paljon onnea @Naissoturi!
Mulla alkaa taas hiipiä ovulaation lähestyminen mieleen ja oon huomannut parina päivänä selaavani flo'ta ja laskeskelevani, milloin meidän kannattaisi harrastaa seksiä. En oo tilannut ovistikkuja ja tässä kierrossa luotan itseeni että pysyn lujana ja en tilaakaan. Luotan siihen että tikuttamattakin joku talletuskerta osuu oikeaan aikaan, kun suht säännöllisesti kuitenkin harrastellaan. Raskaustestien liian aikaiseen ostamiseen mä tarvin varmasti paljon lisää päättäväisyyttä, mutta onneksi nyt työttömänä ja tulottomana rahat on niin tiukassa ettei mulla edes ole varaa himotestailla ennen aikojaan kun ansiopäivärahat alkaa pyöriä vasta ens kuun puolella.
Meillä mies ei pysty joka päivä tahtiin ja siittiössäkin vähän hitautta. Ollaan joskus harrastettu seksiä useempana päivänä ennen ovista 2-3 päivää peräkkäin ja ei auttanu ja vähän millon mitenkin. Tää raskaus tärppäs kun talleteltiin dpo-3 ja dpo-1Jotain positiivista rahattomuudessa! Mä tosiaan en uskalla jättää yhtään päivää väliin vaan talletellaa joka päivä :I en tiiä onko se hyvä mut ehkä vois muuttaa strategiaa jossei nyt muutaman kk sisään nappaa
Jos se joka päivä tallettelu on molempien halujen mukaista ja ei tuota teille ylimääräistä stressiä tai tunnu pakkopullalta niin anna mennä vaan. Me ei jakseta aina joka päivä harrastaa oviksen aikaan.Jotain positiivista rahattomuudessa! Mä tosiaan en uskalla jättää yhtään päivää väliin vaan talletellaa joka päivä :I en tiiä onko se hyvä mut ehkä vois muuttaa strategiaa jossei nyt muutaman kk sisään nappaa
No näkyy näkyy ja väriäkin. Toivottavasti tuosta vahvistuu.@Wintersun sori, ei saisi valittaa 10-11 luteeliatasta kun tietää jollain olevan vielä pienempi
No kyllähän minä nyt sitten sen testin sieltä kaapista tein vaan voidakseni taas pohtia onko haamu vai viivanpaikka kyllä sellaset viivalasit tullu ettei muut edes tajua vaikka joskus nauroin ettei minusta tule tällaista viivakyttääjää että kyllä se sitten selvästi näkyy jos jotain on mukana
katso liitettä 7125