Enpä oo ikinä moista koittanu, tai siis tietenkään sun tekemää muutenkaan mut myydäänkö suolasaippuaa missään vai onko se ihan vaan ite tehtävää?Mä pesin eilen hiukseni itsetekemälläni suolasaippualla.
Ku en kerta ollut muistanut tuoda tänne shampoota. Mutta!Tulos oli niin kelpo, etten taida shampoota enää edes ostaa.
Joko taas...Pyysin miestä tuomaan kahvipullaa.Hän maksaa
Epäilen että sillä on niin mitätön ettei siihen edes tukehdu, vaikka yrittäis.
Taas maksaa kylläJoko taas...
EllyYy,Paeaeton tykkäsi tuosta mutta ei tästäTodella hyvää tuokin, jääkylmä omenahillo on sellasta mitä voisin syödä koko purkin vaikka sellaisenaan Mun mummu teki lapsena aina ite omenahillot ja siellä se oli lettujen vakiovaruste
Pakko kokeilla joskus
EllyYy,Paeaeton tykkäsi tuosta mutta ei tästä
Niin tosiaan, en ole ajatellutkaan asiaa tuolta kannalta
Onneks sä huolehdit kaikesta jos minulta menee jotain ohi.
Niin ja kun mä puhuin jollain sivulla pullasta niin ajattelin ite leipoa.
Et leivo kun akkaasi lättyynNiin ja kun mä puhuin jollain sivulla pullasta niin ajattelin ite leipoa.
Minkäslaista pullaa aattelit uuniin laittaa?Niin ja kun mä puhuin jollain sivulla pullasta niin ajattelin ite leipoa.
Taasko esität.Niin ja kun mä puhuin jollain sivulla pullasta niin ajattelin ite leipoa.
Miksi flirttailet harmaalle?Minkäslaista pullaa aattelit uuniin laittaa?
Akkaa? Härre gyyd! Mä olen nainen. Eikä mulla ole tapana hakata ketään. Koskaan hakannut.Et leivo kun akkaasi lättyyn
Niin kai mä lirkuttelen mustille ja flirttailen harmaille. En mää osaa keskustella kai normaalisti ollenkaanMiksi flirttailet harmaalle?
kohta se vaatii sulta palkkaa
VoisilmäpulliaMinkäslaista pullaa aattelit uuniin laittaa?
Niiden kanssa kylmää maitoa, niin ai että!Voisilmäpullia
Se on vain mukava. Ottaisit sinäkin malliaMiksi flirttailet harmaalle?
Olet mies joka aina raivoaa täällä ja kiusaa ja varmaan vetelee lättyyn tosielämässäAkkaa? Härre gyyd! Mä olen nainen. Eikä mulla ole tapana hakata ketään. Koskaan hakannut.
Samat sanat sinne takavasemmalle, mutta etuviistosta heitettynäSe on vain mukava. Ottaisit sinäkin mallia
Se panee jonkun paksuksiVoisilmäpullia