vierailija
Niin sanat tuolle riehujalle ei kaikilleSamat sanat sinne takavasemmalle, mutta etuviistosta heitettynä
Niin sanat tuolle riehujalle ei kaikilleSamat sanat sinne takavasemmalle, mutta etuviistosta heitettynä
Viddu taasSe on vain mukava. Ottaisit sinäkin mallia
Voisilmäpullalla?Se panee jonkun paksuksi
No siis sille joka mulle sen äskösen viestin vippasNiin sanat tuolle riehujalle ei kaikille
Pistän sen mieluummin maksamaan kaikki mulle vaikka selkänahastaan
Herttinen sentään ja juurikin noin se homma toimis
JepNiiden kanssa kylmää maitoa, niin ai että!
Mene leipomaan. Mä en leivo tänään.Viddu mä lähen leipomaan
Kuka se?Se panee jonkun paksuksi
Iha varmasti...Olet mies joka aina raivoaa täällä ja kiusaa ja varmaan vetelee lättyyn tosielämässä
Voisilmäpullalla?
Jaa niinkun kuka??Mihin aikaan ElLYYn miesvieras saapuu?Annatko pesää?
Oi että, ne on lämpimänä kyllä närästyksensä arvoisiaVoisilmäpullia
Minä olen sun secret loverJaa niinkun kuka??
Jos mä pullaa syön ja se on iso JOS niin sitten vain ja ainoastaan korvapuusteja, vastaleivottuja korvapuusteja...ilman mitään maitojaOi että, ne on lämpimänä kyllä närästyksensä arvoisia
Tervetuloa, pääset samantien parvekkeen kautta ulosMinä olen sun secret lover
OnOi että, ne on lämpimänä kyllä närästyksensä arvoisia
Ahaa. Toinen lover tulee ovesta niin edellisen täytyy poistua parvekkeelta.Tervetuloa, pääset samantien parvekkeen kautta ulos
Jopas sitä esitetään vainoharhaista...tänne ei ole ketään tulossaAhaa. Toinen lover tulee ovesta niin edellisen täytyy poistua parvekkeelta.
Heippa, onko joku nyt tuolla:Jopas sitä esitetään vainoharhaista...tänne ei ole ketään tulossa
Maidon mäkin jätän väliin, siitä jää inha lima kurkkuun Kahvi kaveriksi Mut pulla menee Jos se on siis osattu leipoa ilmavan pehmeäksi, eikä mikään kuiva kiviJos mä pullaa syön ja se on iso JOS niin sitten vain ja ainoastaan korvapuusteja, vastaleivottuja korvapuusteja...ilman mitään maitoja
OnJopas sitä esitetään vainoharhaista...tänne ei ole ketään tulossa