vierailija
Jep mulkkaaja
Jep mulkkaaja
no enpäs ole  olen vihainen akkelaSarjapaskantaja on mustasukkainen paeaettomasta
Kyllä mä voin. Ei ole ongelma.
Mitäs siihen sanot kun kerron että utelen myös naisilta Sulla on ilmeisesti sisäänrakennettu sensuuri naisten viestejä kohtaan kun et niitä huomioiAina utelemassa kaikkea,kun kirjoittaja on joku mies,Ihme kuolaaja
Auto pakattu, passit mukana ja pian startataan
Piä hauskaa.Auto pakattu, passit mukana ja pian startataan
Oi, toi ois ihanaaOletko sä mies vai nainen? Ja mitä sä laittaisit letujen kanssa?
Mua alkoi himottaa ajatus tuoreista mansikoista tehdystä pyreestä ja ehkä vielä tiraus hunajaa että ois oikein supermakeaa.
No naiset ei haittaa jos et ole lesboMitäs siihen sanot kun kerron että utelen myös naisilta Sulla on ilmeisesti sisäänrakennettu sensuuri naisten viestejä kohtaan kun et niitä huomioi
Eesti, latvia, liettuaMinne matkalla?
Hyvää matkaa, pitäkää hauskaa ja muista tuliaiset palstalaisilleAuto pakattu, passit mukana ja pian startataan
Se ei haittaa jos et ole le. sb. oMitäs siihen sanot kun kerron että utelen myös naisilta Sulla on ilmeisesti sisäänrakennettu sensuuri naisten viestejä kohtaan kun et niitä huomioi
Vadelmasurvoksen kans olis myös ihanaaHyi hunajaa
Mä en ole tuo kirjoittaja mutta laittaisin lettujen päälle vaniljajäätelöä ja vadelmahilloa
Eesti, latvia, liettua
Tule katsomaan. Turha väittää tuollaisia jos ei ole varmaa tietoa asiastaTosiasiassa et taitaisi edes kehdata riisua housujasi kenenkään nähden.
Wauuu, ihanaa maisemamatkailua koko poppoollesi!Eesti, latvia, liettua
Todella hyvää tuokin, jääkylmä omenahillo on sellasta mitä voisin syödä koko purkin vaikka sellaisenaan Mun mummu teki lapsena aina ite omenahillot ja siellä se oli lettujen vakiovarusteMelkein jäisellä omenahillolla.
JooTodella hyvää tuokin, jääkylmä omenahillo on sellasta mitä voisin syödä koko purkin vaikka sellaisenaan Mun mummu teki lapsena aina ite omenahillot ja siellä se oli lettujen vakiovaruste
Sina voisit mennä nuoleskelemaan sitä miestäsi ja jättää paeaettoman rauhaan.Sinulle se kyllä vastaa kun häpeää vastailla E''YlleTodella hyvää tuokin, jääkylmä omenahillo on sellasta mitä voisin syödä koko purkin vaikka sellaisenaan Mun mummu teki lapsena aina ite omenahillot ja siellä se oli lettujen vakiovaruste
Minä myös jos ei ole liikaa sokeria, sellanen pieni kirpeys tekee siitä mausta vaan buenonTodella hyvää tuokin, jääkylmä omenahillo on sellasta mitä voisin syödä koko purkin vaikka sellaisenaan Mun mummu teki lapsena aina ite omenahillot ja siellä se oli lettujen vakiovaruste