Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaa mä en ole tollaseen törmännyt vielä..mutta toisaalta tää onkin sellanen pien kaupunki ja minä pelottava ja iso vaarallinen ihminen, eli sillä voinee selittää sen etten saa muuta kuin hymyn ja kiitoksen aina kassalla.:love::coffee:
No joskus olen huomannut kyllä närkästystä kassalla ja tänään bussikuski ei osannut laskea paljon sen pitää antaa rahaa takaisin vitosesta kun jouduin käteisellä maksamaan matkan. Mä sitten kerroin kuskille sen suht pitkän empimisen ja laskemisen jälkeen paljon sen on mulle takaisin annettava vaihtorahaa . :rolleyes: päässälaskutaito vähenee kun käteistä ei käytetä, toki kaupoissa kassakone laskee paljon pitää antaa takaisin mutta muuten :whistle:

• Tykkää
Reactions: päätön
No joskus olen huomannut kyllä närkästystä kassalla ja tänään bussikuski ei osannut laskea paljon sen pitää antaa rahaa takaisin vitosesta kun jouduin käteisellä maksamaan matkan. Mä sitten kerroin kuskille sen suht pitkän empimisen ja laskemisen jälkeen paljon sen on mulle takaisin annettava vaihtorahaa . :rolleyes: päässälaskutaito vähenee kun käteistä ei käytetä, toki kaupoissa kassakone laskee paljon pitää antaa takaisin mutta muuten :whistle:
Bussit maksan aina käteisellä:cautious: Mut en kyl käytä paikallisbussejao_O

Jos mulla onkin kotona sellanen:ROFLMAO:

Tottakai mä automaatilta haen lisää mut otan aina isomman summan ku ei jaksa siellä alvariinsa ravata. Toi 50 on yleensä aina mukana ja siks 50 kun joskus tarttee pienempää seteliä, ni varulta 10 tai 5+5.
Oo nyt hyvänen aika hiljaa siellä, kohta syyttävät samasta mistä milannaa syytetään...että rehvastelet rikkauksillas:eek:

Yhteistyössä