Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siinä kysytään jo mun hermoja kanssa.:confused: Mä tykkään kahvittaa siten että oon valmistautunu.

Eli pitäis katsoa rauhallisena kun se äijä juo pelkkää kahvia kun mun PITI käydä kaupassa mut ei ehtiny, istuu tuolissa jossa mun pihatyöhousut jotka PITI ottaa pyykkiin, kodinhoitohuoneen ovella pari roskapussia jotka just meinaSIN viedä just yleisiin roskiksiin, sit se äijä miettii että kumpiko tuolla pihalla on jo korkeampi, voikukka vai vuohenputki, kun meinaSIN ajaa nurmikon.
Sä kasaat itelles liikaa paineita:D Ei ne äijät sellasia varmaan ees huomaa, paitsi sen puuttuvan pullan johon oot ne totuttanut:rolleyes:

Oon mä paljon nykyisin mun miestä ja äijiä pitäny pihallakin, jos joku äijä on vaan ajanu yllättäen meille pihaan. Seisovat onnettoman näköisinä ja pälyilevät sisälle päin, mut kahvia ei heru. Pitäkööt paltsunsa pihalla.

Joskus mua hävettää istua itse keittiössä, kun ne näkee että vaimo itse on keittiön pöydän ääressä. Pitäiskö näyttää vielä ikkunalasin läpi "hehee, juon just kahviaaaa (tosin paskaisessa keittiössäää...)"?
Ihan kun koirista puhuisit:ROFLMAO:

Yhteistyössä