Sinnäkö tunnet?On siitä puhuttu täällä jo niin kauan kun minä muistan eli reilu 9 vuotta miten olet naisia kohdellut.Turha naurulla kuitata menneitä,ne seuraavat perässä kyllä.Näkeehän sen siitä miten kylmä olet täällä tietyille akoille.Esimerkiksi Ellylille.
Sä kasaat itelles liikaa paineita Ei ne äijät sellasia varmaan ees huomaa, paitsi sen puuttuvan pullan johon oot ne totuttanutSiinä kysytään jo mun hermoja kanssa. Mä tykkään kahvittaa siten että oon valmistautunu.
Eli pitäis katsoa rauhallisena kun se äijä juo pelkkää kahvia kun mun PITI käydä kaupassa mut ei ehtiny, istuu tuolissa jossa mun pihatyöhousut jotka PITI ottaa pyykkiin, kodinhoitohuoneen ovella pari roskapussia jotka just meinaSIN viedä just yleisiin roskiksiin, sit se äijä miettii että kumpiko tuolla pihalla on jo korkeampi, voikukka vai vuohenputki, kun meinaSIN ajaa nurmikon.
Pelleä ei ole nyt näkynyt täällä.Vieläkö täällä pelleillään vai tulisinko jo palstalle?
No mun naisen logiikalla se ois vähän niinQ sama asia, eiks se sitten ookkaan?Ei kun vaihtoehto.
Ihan kun koirista puhuisitOon mä paljon nykyisin mun miestä ja äijiä pitäny pihallakin, jos joku äijä on vaan ajanu yllättäen meille pihaan. Seisovat onnettoman näköisinä ja pälyilevät sisälle päin, mut kahvia ei heru. Pitäkööt paltsunsa pihalla.
Joskus mua hävettää istua itse keittiössä, kun ne näkee että vaimo itse on keittiön pöydän ääressä. Pitäiskö näyttää vielä ikkunalasin läpi "hehee, juon just kahviaaaa (tosin paskaisessa keittiössäää...)"?
Kyllä ne vessaan pääsee ettei tartte autonrenkaille jalkaa nostaa.Ihan kun koirista puhuisit
Vieläkö täällä pelleillään vai tulisinko jo palstalle?
Täällä ei ole sinulle mitään.Vieläkö täällä pelleillään vai tulisinko jo palstalle?
Häp eät pu hua naisi lle läs nä olless ani vai pelkästään Elunalunalle?Nyt tuo nysämulukku huomaa että vastaan sulle, mutta miten ja mikä vaihtoehto?
Häp eät pu hua naisi lle läs nä olless ani vai pelkästään Elunalunalle?
Menes nyt mitättömyys leikkimään sillä nysälläs jonnekkin muualle..Häp eät pu hua naisi lle läs nä olless ani vai pelkästään Elunalunalle?
No sitten voin ehkä tulla.Pelleä ei ole nyt näkynyt täällä.
No sitten voin ehkä tulla.
Nyt et vastannut mulle, aqelalle. Lälläspyy..Täällä ei ole sinulle mitään.
Tuo kuva on kun bodomin levynkansi...Siitäs saivat!
*hyräilee J Karjalaista*''
Siitäs saivat!
Nyt se on täällä.No sitten voin ehkä tulla.
Niin, sinä et ole minä vieläkään vaikka yrität matkia. Lälläspyy vaan.Nyt et vastannut mulle, aqelalle. Lälläspyy..
Oli joku muu.
Mitä sitteNyt et vastannut mulle, aqelalle. Lälläspyy..
Oli joku muu.
Nyt se on täällä.
No minä olen minä. Muista en tiedä.Harmaat ei enää tiedä keitä he ovat