vierailija
Olet rakastunut siihen kuivaan narisijaan?Mä puhuin siitä miten tulee suositummaksi ja rakastetummaksi.
Olet rakastunut siihen kuivaan narisijaan?Mä puhuin siitä miten tulee suositummaksi ja rakastetummaksi.
Laita kyltti missä lukee ''Sinä määräät suunnan, minä määrään vauhdin'' ja kuva sinusta pumppuhaulikon kanssa tekstin viereen.Onks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...
Ammunko mä seuraavan joka tulee tuohon tontille?
Vai laitanko varoituskyltin: "Jos et ole vähintään puolta päivää aikaisemmin sopinut tulostasi, niin vielä ehdit perääntyä takas autoon. Pysy matalana."
Ei oo, jos tulevat niin saavat äijät kahvinsa keitellä ite ja pullaa ei löydy. Sä hemmottelet ne piloille, siks ne sinne tuleeOnks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...
Vai laitanko varoituskyltin: "Jos et ole vähintään puolta päivää aikaisemmin sopinut tulostasi, niin vielä ehdit perääntyä takas autoon. Pysy matalana."
*kiitollinen neuvosta*Laita kyltti missä lukee ''Sinä määräät suunnan, minä määrään vauhdin'' ja kuva sinusta pumppuhaulikon kanssa tekstin viereen.
Vai niin. Hyvä että sä pidät mut ajantasallaOlet rakastunut siihen kuivaan narisijaan?
Ei oo, jos tulevat niin saavat äijät kahvinsa keitellä ite ja pullaa ei löydy. Sä hemmottelet ne piloille, siks ne sinne tulee
Onks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...
No problem, aina valmis auttamaan*kiitollinen neuvosta*
Siinä kysytään jo mun hermoja kanssa. Mä tykkään kahvittaa siten että oon valmistautunu.Ei oo, jos tulevat niin saavat äijät kahvinsa keitellä ite ja pullaa ei löydy. Sä hemmottelet ne piloille, siks ne sinne tulee
Huonot vaihtoehdot sellaselle joka ei syö pullaa
Ommulla hyvät käytöstapat.Tuskin, siihen vaaditaan hyviä käytöstapoja. Ja aika paljon muutakin.
Ommulla hyvät käytöstapat.
ten huomaat, Elena, Ei Päätön sinulle vastaile.Taisi mennä juttelemaan toiseen paikkaan sinua kauniimpien naisten kanssa.Ikävää, onko?Huonot vaihtoehdot sellaselle joka ei syö pullaa
On sulla joo hyvät käytöstaPat...suorastaan ihanat.Ku
ten huomaat, Elena, Ei Päätön sinulle vastaile.Taisi mennä juttelemaan toiseen paikkaan sinua kauniimpien naisten kanssa.Ikävää, onko?
Nyt tuo nysämulukku huomaa että vastaan sulle, mutta miten ja mikä vaihtoehto?Huonot vaihtoehdot sellaselle joka ei syö pullaa
Sulla on huonot käytöstavat. Ei tykätä etkä ole suosittu.Ku
ten huomaat, Elena, Ei Päätön sinulle vastaile.Taisi mennä juttelemaan toiseen paikkaan sinua kauniimpien naisten kanssa.Ikävää, onko?
On siitä puhuttu täällä jo niin kauan kun minä muistan eli reilu 9 vuotta miten olet naisia kohdellut.Turha naurulla kuitata menneitä,ne seuraavat perässä kyllä.Näkeehän sen siitä miten kylmä olet täällä tietyille akoille.Esimerkiksi Ellylille.Sinäkö tunnet?
Niin ja antaa huomata jatkossakin, kuten sanoit niin eihän tuo ole muuta kuin nysä mlkk...uNyt tuo nysämulukku huomaa että vastaan sulle, mutta miten ja mikä vaihtoehto?
Sä siellä olet keskenäs horissut näistä jutuista ja yrität mustamaalata ihmistä jolla on oikeasti hyvät käytöstavat.On siitä puhuttu täällä jo niin kauan kun minä muistan eli reilu 9 vuotta miten olet naisia kohdellut.Turha naurulla kuitata menneitä,ne seuraavat perässä kyllä.Näkeehän sen siitä miten kylmä olet täällä tietyille akoille.Esimerkiksi Ellylille.
Ei kun vaihtoehto.Pullan vs kohta olis tappaminen