vierailija
Olisit kysynyt vain missä agela on sitähän sinä tarkoitit.Ei sinua muut kiinossta.Miss kaikki on?
Olisit kysynyt vain missä agela on sitähän sinä tarkoitit.Ei sinua muut kiinossta.Miss kaikki on?
kaikkia..Minuako Elena kaipaa?
Olisit kysynyt vain missä agela on sitähän sinä tarkoitit.Ei sinua muut kiinossta.
Näemmekö?Minuako Elena kaipaa?
No en nyt ihan koko päivää, kävin välillä töissä, töitten jälkeen kaupassa ja muistin mikä toissapäivänä unohtuiJaa koko päivän?
Ok, mä meen takaisin ulos töihin. Olis ruohon leikkausta ja ulkoportaiden korjausta.kaikkia..
Kuulostaa hyvältä sun sallaattis. Pysyykö se hyvänä vai säilytätkö sä ainekset erillään? Kun mun mielestä salaatti aina lörtsähtää ja tomaatit lössähtää jollei samana päivänä syöMä syön tonnikalasalaattia
-Pehtoorinsalaattia 1 puska
-Jotain toista vihersalaattia 1 puska
-Paprika
-uutta sipulia
-2 pikku purkkia tonnikalaa (öljyssä, öljyn valutin pois)
-Tuorekurkku
-Suolakurkku
-Jalapenoa
-Tomaatti
-kermajuustoa paloina
...ja tuosta riittää hyvin huomiselle.
Minäkin ja unohin ostaa niitä kun kävin kaupassa, samoin unohin vihreät oliivitMä oon niin hulluna fetaan et sitä on pakko
ISIksen mielestä aivan varmasti olisit.Kuonka on , tyttäret, olisinko suositumpi ja rakastetumpi, jos multa puuttuis pää?
Tuskin, siihen vaaditaan hyviä käytöstapoja. Ja aika paljon muutakin.Kuonka on , tyttäret, olisinko suositumpi ja rakastetumpi, jos multa puuttuis pää?
Olisit ihanampi jos unohtaisit akkelan kokonaan! Mutta ethän sinä häntä suostu unohtaamaan! Sitten ihmettelet että ketään ei kiinnosta mutta kuka haluaa miehen joka ajattelee toista naista jatkuvasti!Kuonka on , tyttäret, olisinko suositumpi ja rakastetumpi, jos multa puuttuis pää?
Vähän lösähtää, mutta ihan syötävää tuo on.Kuulostaa hyvältä sun sallaattis. Pysyykö se hyvänä vai säilytätkö sä ainekset erillään? Kun mun mielestä salaatti aina lörtsähtää ja tomaatit lössähtää jollei samana päivänä syö
No on sulla aika paljon hyvää höystöö salaatissa kuitenkinMinäkin ja unohin ostaa niitä kun kävin kaupassa, samoin unohin vihreät oliivit
Et tunne Paeaetoenta niin hyvin,että voisit sanoa tuota hänestä.Et tiedä miten montaa naista on satuttanut ja tulee satuttamaan.Tuskin, siihen vaaditaan hyviä käytöstapoja. Ja aika paljon muutakin.
T. Algoman sivupersoonaOlisit ihanampi jos unohtaisit akkelan kokonaan! Mutta ethän sinä häntä suostu unohtaamaan! Sitten ihmettelet että ketään ei kiinnosta mutta kuka haluaa miehen joka ajattelee toista naista jatkuvasti!
Ei se ole sama asiaNo on sulla aika paljon hyvää höystöö salaatissa kuitenkin
Mä puhuin siitä miten tulee suositummaksi ja rakastetummaksi.Et tunne Paeaetoenta niin hyvin,että voisit sanoa tuota hänestä.Et tiedä miten montaa naista on satuttanut ja tulee satuttamaan.
No ei ookkaan... Kunhan yritin lohduttaaEi se ole sama asia
Sinäkö tunnet?Et tunne Paeaetoenta niin hyvin,että voisit sanoa tuota hänestä.