Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jaa koko päivän?:eek:
No en nyt ihan koko päivää, kävin välillä töissä, töitten jälkeen kaupassa ja muistin mikä toissapäivänä unohtui(y)
-->curryketsuppi!! Mut sitä ei enää myytykään täällä.:unsure: Sit laitoin ruuan ja söin ja nyt oon tässä. Oli muutes feta-oliivi-salaattiakin:rolleyes: Mä oon niin hulluna fetaan et sitä on pakko tyrkätä aina salaattiin:oops: Ja ne makkarat.... Ei muutes ollut hyviä:unsure:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä syön tonnikalasalaattia(y)

-Pehtoorinsalaattia 1 puska
-Jotain toista vihersalaattia 1 puska
-Paprika
-uutta sipulia
-2 pikku purkkia tonnikalaa (öljyssä, öljyn valutin pois)
-Tuorekurkku
-Suolakurkku
-Jalapenoa
-Tomaatti
-kermajuustoa paloina

...ja tuosta riittää hyvin huomiselle.:coffee:
Kuulostaa hyvältä sun sallaattis. Pysyykö se hyvänä vai säilytätkö sä ainekset erillään? Kun mun mielestä salaatti aina lörtsähtää ja tomaatit lössähtää jollei samana päivänä syö:unsure:

Kuulostaa hyvältä sun sallaattis. Pysyykö se hyvänä vai säilytätkö sä ainekset erillään? Kun mun mielestä salaatti aina lörtsähtää ja tomaatit lössähtää jollei samana päivänä syö:unsure:
Vähän lösähtää, mutta ihan syötävää tuo on.
Huomiselle jäi aika paljon kyllä, en jaksa tänään syödä enempää...ei oikein tee mtn mieli:unsure:

Onks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...

Ammunko mä seuraavan joka tulee tuohon tontille? :cautious:
Vai laitanko varoituskyltin: "Jos et ole vähintään puolta päivää aikaisemmin sopinut tulostasi, niin vielä ehdit perääntyä takas autoon. Pysy matalana."

Yhteistyössä