Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...

Ammunko mä seuraavan joka tulee tuohon tontille? :cautious:
Vai laitanko varoituskyltin: "Jos et ole vähintään puolta päivää aikaisemmin sopinut tulostasi, niin vielä ehdit perääntyä takas autoon. Pysy matalana."
Laita kyltti missä lukee ''Sinä määräät suunnan, minä määrään vauhdin'' ja kuva sinusta pumppuhaulikon kanssa tekstin viereen.(y)

Onks kellään semmosta miestä joka auliisti pyytää kotiin kahville sen tuttuja äijiä? Ja sit olettaa että vaimolla on 1 min.varoitusajalla kämppä siivottu ja on essu päällä ja hymyillen ottamassa pullia just uunista...

Vai laitanko varoituskyltin: "Jos et ole vähintään puolta päivää aikaisemmin sopinut tulostasi, niin vielä ehdit perääntyä takas autoon. Pysy matalana."
Ei oo, jos tulevat niin saavat äijät kahvinsa keitellä ite ja pullaa ei löydy. Sä hemmottelet ne piloille, siks ne sinne tulee:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Elena777

upload_2019-6-28_19-36-44.png
o_Oo_O

Ei oo, jos tulevat niin saavat äijät kahvinsa keitellä ite ja pullaa ei löydy. Sä hemmottelet ne piloille, siks ne sinne tulee:ROFLMAO:
Siinä kysytään jo mun hermoja kanssa.:confused: Mä tykkään kahvittaa siten että oon valmistautunu.

Eli pitäis katsoa rauhallisena kun se äijä juo pelkkää kahvia kun mun PITI käydä kaupassa mut ei ehtiny, istuu tuolissa jossa mun pihatyöhousut jotka PITI ottaa pyykkiin, kodinhoitohuoneen ovella pari roskapussia jotka just meinaSIN viedä just yleisiin roskiksiin, sit se äijä miettii että kumpiko tuolla pihalla on jo korkeampi, voikukka vai vuohenputki, kun meinaSIN ajaa nurmikon.

Oon mä paljon nykyisin mun miestä ja äijiä pitäny pihallakin, jos joku äijä on vaan ajanu yllättäen meille pihaan. Seisovat onnettoman näköisinä ja pälyilevät sisälle päin, mut kahvia ei heru. Pitäkööt paltsunsa pihalla.

Joskus mua hävettää istua itse keittiössä, kun ne näkee että vaimo itse on keittiön pöydän ääressä. Pitäiskö näyttää vielä ikkunalasin läpi "hehee, juon just kahviaaaa (tosin paskaisessa keittiössäää...)"?

Auttaisko se yhtään, jos osaisia valmistaa ihania ruokia, tai olisin kekseliäs suunittelemaan mihin pölynimuria vois käyttää tai mihinkä kaikkialle golfipallosa voi survoa?
Auttaisko nuo asiat yhtään mun mukavuuteen?

Muuta en haluais kun yhden kivan naisen vierelleni, jota voisin rakastaa raakasti.

Anteeksi tämä mun puutteellinen ja kulunut suomenkieli.

On siitä puhuttu täällä jo niin kauan kun minä muistan eli reilu 9 vuotta miten olet naisia kohdellut.Turha naurulla kuitata menneitä,ne seuraavat perässä kyllä.Näkeehän sen siitä miten kylmä olet täällä tietyille akoille.Esimerkiksi Ellylille.
Sä siellä olet keskenäs horissut näistä jutuista ja yrität mustamaalata ihmistä jolla on oikeasti hyvät käytöstavat.

Yhteistyössä