Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pyysin muutaman kerran remppapoikia tulemaan myöhemmin tänne, kun olisivat tulleet klo 7 aamulla poraamaan keittiön tiskialtaan alta lattiaa...sopi heille ja tulivat ensimmäisellä kerralla puolenpäivän jälkeen (mulla oli sillon ommoo lommoo) ja toisella kerralla sen jälkeen kun olin lähtenyt opistolle.:)Tuo kun olis valtaosalle passeli, pääsee sitä metakkaa karkuun. Meidän naapurissa tehtiin remppaa kun esikko oli vuoden, oltiin 7.20 puuroa syömässä kun ne alkoi poraamaan tms, niin et tuli aivan järjetön meteli, muksu meinas tukehtua puuroonsa ku säikähti niin paljon että veti väärään kurkkuun ja rupes huutaan ihan hysteerisesti. Ja ne jatko sitä sillain et meidän oli pakko lähtee ulos ja pakkasin puuron mukaan. Onneks oli kesä. Puolen tunnin päästäkin jatkoivat vaan(n)
:(

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Voikohan stressi aiheuttaa selkäkipua? Mulla on ihan oudosti selkä kipee, sellanen jomotus ja kuumotus ja tuntuu et fileet on ihmeen jäykät vaikka en oo mitään normista poikkeavaa tehnyt... On ruvennu puskeen vähän muitakin stressi oireita niin mietin et menisköhän nuo samaan piikkiino_O

vierailija
Voikohan stressi aiheuttaa selkäkipua? Mulla on ihan oudosti selkä kipee, sellanen jomotus ja kuumotus ja tuntuu et fileet on ihmeen jäykät vaikka en oo mitään normista poikkeavaa tehnyt... On ruvennu puskeen vähän muitakin stressi oireita niin mietin et menisköhän nuo samaan piikkiino_O
En tiedä voiko aiheuttaa sitä. Voi laskea kivunsietokykyä.

• Tykkää
  • Tykkää
Eipä oikein löytynyt mitään kaupungilta. Paras kirpputori oli remontin takia kiinni.
H&M ei löytynyt mitään mieluisaa.
Tokmannilta löytyi pari astiaa ja leivontalusta.

Eilen löytyi prismasta kivat valkoiset ohuet puuvillaiset kesähousut alle 6e.
Pitäis cittarin ale käyvä vielä tsekkaamassa.

Yhteistyössä