vierailija
sinäkö?Mikä ihmeen lurppatissi?
sinäkö?Mikä ihmeen lurppatissi?
Huomenta sit vaan, hyvä että sait nukuttuaHeräsin pikku torkuilta
Mun on todella vaikea nukahtaa päivällä, en vaan saa unta. Aamusta pitäis saada nukkua pitkään jotta univelkoja sais purettua.
Mä yritin nukkua mutta ei pystynyt,vaikka remonttireiskat & reijat tekkee hiljaisesti töitä
Kaikki palstan naiset on lurppatissejä koska ovat jo niin vanhoja. paitsi e//u koska sillä on niin pienet ettei niitä saa roikkumaan vaikka laittaisi niihin 10kg painot.
Mikä ihmeen lurppatissi?
Ei palstalla ole mitään lurppatissiä, mutta siellä on yksi lerppakul*li.Ei ole lurppatissiä näkynyt?
Menin aamulla sohvalle kattelemaan aamutv:tä ja heräsin n. puoltuntia sitten.Huomenta sit vaan, hyvä että sait nukuttua
Jaa mun luona?Ei palstalla ole mitään lurppatissiä, mutta siellä on yksi lerppakul*li.
No nehän oli sit vallan passelit pikku unosetMenin aamulla sohvalle kattelemaan aamutv:tä ja heräsin n. puoltuntia sitten.
vähintään yksiEi palstalla ole mitään lurppatissiä, mutta siellä on yksi lerppakul*li.
Hyvä,nyt on kaunis ilma.Tui tui. kyllä kiitos.
Jos mua väsyttää niin nukun helposti milloin vaan. Paitsi en yöllä.Mun on todella vaikea nukahtaa päivällä, en vaan saa unta. Aamusta pitäis saada nukkua pitkään jotta univelkoja sais purettua.
Jos väsyttää,niin mä saan päivälläkin nukuttua päikkärit,ainakin kevyesti.Mun on todella vaikea nukahtaa päivällä, en vaan saa unta. Aamusta pitäis saada nukkua pitkään jotta univelkoja sais purettua.
HyväNaapurikämpän remontti loppui tänään !
Et ole mikään Boobis. Lopeta jo tuo mun vanhojen nikkien käyttö.Hyvä
Boobis
Asiasta laivamaaliin: ootko koskaan nähnyt valkoista ampiaspesää?vähintään yksi
Voi kukkanen. Ensin mua käsketään käyttämään omaa nikkiä. Kun käytän sitä niin joku väittää sitä omakseen.Et ole mikään Boobis. Lopeta jo tuo mun vanhojen nikkien käyttö.
Aqela
Kysy henkilökunnalta.Miten taco bellistä voi ostaa mitään ruokaa kun ei ole ruokalistoja ja hinnastoja missään. Ei näytä olevan edes tuolla ravintolassa,ei näy missään kun ohi kävelen ja yritän katsoa. Miksi se on niin salaista?
Nii-iNiinpä