vierailija
Ja minä viddu sinulle näytän mikä tarvitsee juoda. Nautintoa.No ei sun sitä tarvitse juoda.
Ja minä viddu sinulle näytän mikä tarvitsee juoda. Nautintoa.No ei sun sitä tarvitse juoda.
öitäTäytyy mennä tutumaan, koska omatkin jutut meni ihan harmaiksi. Hyvät yöt!
Mä heräsin samaan aikaan ja olen valvonut siitä asti..Huomenta, heräsin ekan kerran 4.30
Minä tulin ulkoa pihahommista linnunlaulunaikaan 02,45 kun ropsahti vettä. Nyt olen kuitenkin hyvinnukkuneena taas munakkaanteossa. Ihansati tuulee, ei itikota missäänMä heräsin samaan aikaan ja olen valvonut siitä asti..
Noihin remppahommiin pitäis tulla kielto ettei ennen 9.00 Ei kukaan jaksa kuunnella niitä ennen aamukahviaHuomenta, heräsin ekan kerran 4.30 ja meni pitkään ennen kuin nukahin uudstaan. Sitten saamarin remonttimies alkoi poraamaan ennen puolta kaheksaa
Aamupuuro & kahvi nautittu ja kohta lähen kirjastoon & kaupungille pyörimään. Nätti ilma ainakin.
Mä pyysin muutaman kerran remppapoikia tulemaan myöhemmin tänne, kun olisivat tulleet klo 7 aamulla poraamaan keittiön tiskialtaan alta lattiaa...sopi heille ja tulivat ensimmäisellä kerralla puolenpäivän jälkeen (mulla oli sillon ommoo lommoo) ja toisella kerralla sen jälkeen kun olin lähtenyt opistolle.Noihin remppahommiin pitäis tulla kielto ettei ennen 9.00 Ei kukaan jaksa kuunnella niitä ennen aamukahvia
On kyl hieno ilma täälläkin, ainaki ikkunan läpi katsoen
mitä ne dimexpellet tekis sitten klo 7-9?Noihin remppahommiin pitäis tulla kielto ettei ennen 9.00 Ei kukaan jaksa kuunnella niitä ennen aamukahvia
Häiritsisivät muita ihmisiämitä ne dimexpellet tekis sitten klo 7-9?
No vaikka istuis huoltsikalla kahvilla juoruamassamitä ne dimexpellet tekis sitten klo 7-9?
päikkärit ?Mä heräsin samaan aikaan ja olen valvonut siitä asti..
Niin sais ollaNoihin remppahommiin pitäis tulla kielto ettei ennen 9.00 Ei kukaan jaksa kuunnella niitä ennen aamukahvia
Tuo kun olis valtaosalle passeli, pääsee sitä metakkaa karkuun. Meidän naapurissa tehtiin remppaa kun esikko oli vuoden, oltiin 7.20 puuroa syömässä kun ne alkoi poraamaan tms, niin et tuli aivan järjetön meteli, muksu meinas tukehtua puuroonsa ku säikähti niin paljon että veti väärään kurkkuun ja rupes huutaan ihan hysteerisesti. Ja ne jatko sitä sillain et meidän oli pakko lähtee ulos ja pakkasin puuron mukaan. Onneks oli kesä. Puolen tunnin päästäkin jatkoivat vaanMä pyysin muutaman kerran remppapoikia tulemaan myöhemmin tänne, kun olisivat tulleet klo 7 aamulla poraamaan keittiön tiskialtaan alta lattiaa...sopi heille ja tulivat ensimmäisellä kerralla puolenpäivän jälkeen (mulla oli sillon ommoo lommoo) ja toisella kerralla sen jälkeen kun olin lähtenyt opistolle.
Tuo kun olis valtaosalle passeli, pääsee sitä metakkaa karkuun. Meidän naapurissa tehtiin remppaa kun esikko oli vuoden, oltiin 7.20 puuroa syömässä kun ne alkoi poraamaan tms, niin et tuli aivan järjetön meteli, muksu meinas tukehtua puuroonsa ku säikähti niin paljon että veti väärään kurkkuun ja rupes huutaan ihan hysteerisesti. Ja ne jatko sitä sillain et meidän oli pakko lähtee ulos ja pakkasin puuron mukaan. Onneks oli kesä. Puolen tunnin päästäkin jatkoivat vaan
Hiljaisia hommiamitä ne dimexpellet tekis sitten klo 7-9?
Tuo kun olis valtaosalle passeli, pääsee sitä metakkaa karkuun. Meidän naapurissa tehtiin remppaa kun esikko oli vuoden, oltiin 7.20 puuroa syömässä kun ne alkoi poraamaan tms, niin et tuli aivan järjetön meteli, muksu meinas tukehtua puuroonsa ku säikähti niin paljon että veti väärään kurkkuun ja rupes huutaan ihan hysteerisesti. Ja ne jatko sitä sillain et meidän oli pakko lähtee ulos ja pakkasin puuron mukaan. Onneks oli kesä. Puolen tunnin päästäkin jatkoivat vaan
Softy, oletko sinäkin samassa koulussa noiden kans?Huomenta