Kyllä siellä jotain tarjoustuotteita voi lyötyä halvallakin. Viimeksi ostin näitä: https://www.turkulainen.fi/sites/default/files/styles/free_w768_-_esm_2018/public/2502peniskarkki.jpg?itok=A7eWSs4VOnko siellä halvempaa kuin netissä? Urjalan verkkokaupassa on aika kallista. Muualta saa halvemmalla.
OkHumppilassa on halvempaa ja taitaa olla Tampereelta lyhyempi matkakin.
Urjala on näppärä, kun turusta päin ajeleeHumppilassa on halvempaa ja taitaa olla Tampereelta lyhyempi matkakin.
Näyttää makoisalta.Kyllä siellä jotain tarjoustuotteita voi lyötyä halvallakin. Viimeksi ostin näitä: https://www.turkulainen.fi/sites/default/files/styles/free_w768_-_esm_2018/public/2502peniskarkki.jpg?itok=A7eWSs4V
Niin se on Humppilakin jos turkuun ajelee.Urjala on näppärä, kun turusta päin ajelee
Harmaa on joku sun nainen kun tiedät mistä on lyhyempi matkaHumppilassa on halvempaa ja taitaa olla Tampereelta lyhyempi matkakin.
Humppilan lahjatorniko? En ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä paikasta. Mulla on aukko sivistyksessä tälläkin osa-alueellaNiin se on Humppilakin jos turkuun ajelee.
Nam
Mitä on kukkosoossi
Onko sielläkin siis joku makeistukku? En oo kuullutkaan..Humppilassa on halvempaa ja taitaa olla Tampereelta lyhyempi matkakin.
Mulla onkin karkkia, en syö niitä jotta voin täällä vähän elvistelläNyt tekee mieli karkkia ja se on noiden kahen syytä
Wooooohooouuu mulla onkin suolasalmiakkia JA jätskityytteja!!Mulla onkin karkkia, en syö niitä jotta voin täällä vähän elvistellä
Hallitse halusi ja hillitse himosiWooooohooouuu mulla onkin suolasalmiakkia JA jätskityytteja!!
Mitäs siihen sanot Elvis???
ja se jatkuu..?Hallitse halusi ja hillitse himosi
Meillä on pähkinä-suklaa puikkoja, valkosuklaapuikkoja ja brysselin kinuskikeksi jäätelöä ja tosiaan laatikollinen niitä karkkeja mm.turkinpippureita, pingviinisalmiakkia, ja hedelmäkarkkeja....Wooooohooouuu mulla onkin suolasalmiakkia JA jätskityytteja!!
Mitäs siihen sanot Elvis???
... ja itse itsesi uneen.ja se jatkuu..?
''Kahlitse kalusi ja kihlitse kilosi''?
On se siellä ostoshelvetin takana lasitornissa. Hyvä ruokapaikka samassa rakennuksessa. tai ainakin on ollut.Onko sielläkin siis joku makeistukku? En oo kuullutkaan..