LiftaaMokoma.. Siinä menee n. tunti.
LiftaaMokoma.. Siinä menee n. tunti.
Siinä menisi vielä kauemmin. Julkinen liikenne on aika hyvä täällä pk-seudulla.Liftaa
Nykyään saa Ennen vanhaan oli erilaisia kanoja ni ei saanuSaako kanastakin sisäfilettä? Olen vaan luullut, että kanalla on nahka, luita ja lihaa...
Hei hei. mene vaanNyt tulette tänne kun meinasin lähteä pois tuon tyypin takia.
NamKanamestarin broilerin sisäfilettä, wokkivihanneksia 1 ps, 1 paprika, 1 purjo, 1 sipulinippu, 1 kesäkurpitsa, mausteet, haudutetaan matalalla lämmöllä, käydään lähipankissa, tullaan kotiin ja ruoka on valmis.
Laitoin lisäksi kukkosoosia mausteeksi.
Juu, tule kyytiin vaan. Meillähän on sama suunta. Älä huoli, ettei ovi aukea sisäkahvasta vetämällä, se on lapsilukossa ettei lapset vedä kahvaa. Jaa tuo lapio ja nuo jätesäkit. Oltiin just vähän talkoissa. Haittaako, jos ajetaan tuolta meikäläisen mökin kautta, se poikkeaa vain vähän reitiltä... Ja liftaria ei enää ikinä löytynyt. Sen pituinen se.Liftaa
Jos löytyy perunoita niin tee perunamuusia ja lihapullakastiketta. siihen salaatti lisukkeeksi. se uppoaa aina.Mun pitäis keksiä mitä kaikkee syötäs viikonloppuna mutta kun ei jaksa....
En käyny tänään kaupassa kun en keksinyt sitä unohtunutta juttua, enkä oikeastaan oo edes varma enää olenko unohtanut jotain vai muistanko senkin väärin..
Mut huomena on pakko käydä... Eli tää menee taas siihen et mulla on muutama hassu asia listassa ja kaupasta kauhon vaan kaikennäköstä varuks
Hei hei!Hei hei. mene vaan
Hieno juttu, olikin jo nälkä..ai niin, olen vampyyriJuu, tule kyytiin vaan. Meillähän on sama suunta. Älä huoli, ettei ovi aukea sisäkahvasta vetämällä, se on lapsilukossa ettei lapset vedä kahvaa. Jaa tuo lapio ja nuo jätesäkit. Oltiin just vähän talkoissa. Haittaako, jos ajetaan tuolta meikäläisen mökin kautta, se poikkeaa vain vähän reitiltä... Ja liftaria ei enää ikinä löytynyt. Sen pituinen se.
Juu, tule kyytiin vaan. Meillähän on sama suunta. Älä huoli, ettei ovi aukea sisäkahvasta vetämällä, se on lapsilukossa ettei lapset vedä kahvaa. Jaa tuo lapio ja nuo jätesäkit. Oltiin just vähän talkoissa. Haittaako, jos ajetaan tuolta meikäläisen mökin kautta, se poikkeaa vain vähän reitiltä... Ja liftaria ei enää ikinä löytynyt. Sen pituinen se.
Syökää kanaa...syökää kanaa...syökää kanaa..Mun pitäis keksiä mitä kaikkee syötäs viikonloppuna mutta kun ei jaksa....
En käyny tänään kaupassa kun en keksinyt sitä unohtunutta juttua, enkä oikeastaan oo edes varma enää olenko unohtanut jotain vai muistanko senkin väärin..
Mut huomena on pakko käydä... Eli tää menee taas siihen et mulla on muutama hassu asia listassa ja kaupasta kauhon vaan kaikennäköstä varuks
Uusia perunoita, noihin vanhoihin alkaa mennä hermo kun tuppaavat oleen enempi ja vähempi huonolaatuisia. Mut lihapullat vois olla jees, tai ehkä yhdistän siihen kaaliloota ajatuksen ja haudutan kaalia ja lisäks perunoita ja lihapulliaJos löytyy perunoita niin tee perunamuusia ja lihapullakastiketta. siihen salaatti lisukkeeksi. se uppoaa aina.
hei hei kiitos käynnistä. älä tule uudestaan.Hei hei!
Joo vanhat perunat on kyllä aika huonoja mutta saattaa löytyä joukosta myös hyviä niin että saa muusin aikaiseksi.Uusia perunoita, noihin vanhoihin alkaa mennä hermo kun tuppaavat oleen enempi ja vähempi huonolaatuisia. Mut lihapullat vois olla jees, tai ehkä yhdistän siihen kaaliloota ajatuksen ja haudutan kaalia ja lisäks perunoita ja lihapullia
Sunnuntai on muuten yleensä kanapäivä et sinne varmaan jotain kanaa viritellään, pienenä suunnitelmana on lähteä särkänniemeen sunnuntaina joten se vähän määrittää kuinka työlästä evästä syödään kun sieltä kotiutuuSyökää kanaa...syökää kanaa...syökää kanaa..
Kannattaa käydä myös urjalan makeistukussa samallaSunnuntai on muuten yleensä kanapäivä et sinne varmaan jotain kanaa viritellään, pienenä suunnitelmana on lähteä särkänniemeen sunnuntaina joten se vähän määrittää kuinka työlästä evästä syödään kun sieltä kotiutuu
Hei hei, oli kiva jutella.hei hei kiitos käynnistä. älä tule uudestaan.
Mut se on ihan hakuammuntaa, mulla oli 2kg perunaa ja sain siitä keittoon 1kg viime viikolla, eli puolet meni roskiin Piti tehä kahden päivän keitto neljälle mut olin sit ite syömättä(tosin mä oon yleensäkkin syömättä silloin kun työvuorot on niin myöhäset etten ehdi syödä muiden kans)Joo vanhat perunat on kyllä aika huonoja mutta saattaa löytyä joukosta myös hyviä niin että saa muusin aikaiseksi.
Hei hei. Ei ollut, sinun kanssasi ei ikinä ole kiva jutella.Hei hei, oli kiva jutella.
Onko siellä halvempaa kuin netissä? Urjalan verkkokaupassa on aika kallista. Muualta saa halvemmalla.Kannattaa käydä myös urjalan makeistukussa samalla
Oi voi, harmi.Hei hei. Ei ollut, sinun kanssasi ei ikinä ole kiva jutella.
joo vähän sama homma. tein keittoa ja perunat oli ihan huonoja enkä saanut niitä tarpeeksi keittoon kun meni niin paljon roskiin niin laitoin joukkoon myös uusia perunoita mitä oli myös jääkaapissa pussillinen. ihan täydestä meni.Mut se on ihan hakuammuntaa, mulla oli 2kg perunaa ja sain siitä keittoon 1kg viime viikolla, eli puolet meni roskiin Piti tehä kahden päivän keitto neljälle mut olin sit ite syömättä(tosin mä oon yleensäkkin syömättä silloin kun työvuorot on niin myöhäset etten ehdi syödä muiden kans)
tui tuiOi voi, harmi.
Eikä Pitäis ostaa kauheesti karkkia mut kuka ne syö kun mukulat on niin pieniä ettei niille voi määräänsä enempää syöttää Pitäis ite mässäilläKannattaa käydä myös urjalan makeistukussa samalla
Humppilassa on halvempaa ja taitaa olla Tampereelta lyhyempi matkakin.Onko siellä halvempaa kuin netissä? Urjalan verkkokaupassa on aika kallista. Muualta saa halvemmalla.