Juu vetele omaan rööriis ihan kaikessa rauhassa, kiinnostaa kuin kilo pskaaRööriin rööriin ei korviin.
Juu vetele omaan rööriis ihan kaikessa rauhassa, kiinnostaa kuin kilo pskaaRööriin rööriin ei korviin.
No en oikeastiEi kai.
voidaan käyttää sitäkin myösJuu vetele omaan rööriis ihan kaikessa rauhassa, kiinnostaa kuin kilo pskaa
Estoinen nainen.En huolisi noin estoista.Juu vetele omaan rööriis ihan kaikessa rauhassa, kiinnostaa kuin kilo pskaa
Pane mua pe ppuun.Estoinen nainen.En huolisi noin estoista.
E''u ei huoli sinua epek.Estoinen nainen.En huolisi noin estoista.
E*'lu haluu vaan yhtä miestä,mutt se mies ei haluu E*luu vaan E*'in.Estoinen nainen.En huolisi noin estoista.
IltaaPäivää. Täällä taas teidän riesana
TertzitPäivää. Täällä taas teidän riesana
No tere. Ei ollut meidän ass marketissa draculoja. Kysyin myyjältäkin, hän vain katsoi minua oudoksuen...Tertzit
Varmaan kysyit sen väärällä aksentillaNo tere. Ei ollut meidän ass marketissa draculoja. Kysyin myyjältäkin, hän vain katsoi minua oudoksuen...
Kostopeukku...Varmaan kysyit sen väärällä aksentilla
Täällä kylä löytyy, mutta en kerro missä haaahhhaaaahhhaaa
Varmaan kysyit sen väärällä aksentilla
Täällä kylä löytyy, mutta en kerro missä haaahhhaaaahhhaaa
Miksi flirttailet elenalle?Huame alkais loma
Ööö. Koska haluan maistaa draculaaMiksi flirttailet elenalle?
Mene sitten k-kauppaan!Ööö. Koska haluan maistaa draculaa
Heipä hei!Päivää. Täällä taas teidän riesana
Muista hukata se puhelimesHuame alkais loma
Liian kauan olet ollut päättömän vaikutuksen alaisenaKostopeukku...
Kalamies, älä kuuntele tätä miestä...hän ei tiedä mistä puhuu
Miksi flirttailet elenalle?
Voisin hukatakin. Uusi luuri ei ole vieläkään tullut vaikka lupasivat sen heti seuraavaksi arkipäiväksi. Huijarit!Heipä hei!
Muista hukata se puhelimes
Ei ole kalamies ainoa alapeukuttelun oppinut *muistelee saamiaan alapeukkuja eräältäkin neitoselta*Liian kauan olet ollut päättömän vaikutuksen alaisena
Liian kauan olet ollut päättömän vaikutuksen alaisena
Kalamies, kuuntele tätä miestä...hän tietää mistä puhuu*vetää hädissään mehut väärään kurkkuun*