vierailija
Mutta nehän on, riitelevätkin kuin vanha aviopari.En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä miksi noi 2 eivät ole pari, siis E''u ja se yks töksäyttelijä. Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä.
Mutta nehän on, riitelevätkin kuin vanha aviopari.En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä miksi noi 2 eivät ole pari, siis E''u ja se yks töksäyttelijä. Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä.
Siihen ei pysty kukaan vastaamaan ei edes millään hymiöllä. Kokeilin. spuukiWelcome to the club
Hyi hyi ja Vielä kerran hyi mitä touhua.Pättömän nikki vuodelta kirves.
ihanku ei muutenkin tulis kirijotusvirheitä, täytyy niitä erikseen vielä tehdä.hippasen muokkaamalla saa sensuurin kouriin joutuneet viestit menemään läpi
Onko sullakin banni?
Susta ja pekastaMillon me täällä ollaan riidelty ja siis kenestä sä nyt puhut?
Tiedät kyllä,olette molemmat hölmöjä kun ette ole pari.Typerää touhua,kohta kumpikin haudassa ja silti leikitte ikinuoria.Millon me täällä ollaan riidelty ja siis kenestä sä nyt puhut?
Oli ennen tuolla nimellä.Hyi hyi ja Vielä kerran hyi mitä touhua.
Awwww muuten ihana viesti mutta miks mä olisin kohta haudassa???Tiedät kyllä,olette molemmat hölmöjä kun ette ole pari.Typerää touhua,kohta kumpikin haudassa ja silti leikitte ikinuoria.
Ei viitsi nähdä enää vaivaa kirjoitella, joten siirrytään taas linkittelyynNiin tai näin, ei se pelitä kuten pitäisi.
Eikun sille tuli kiire vakuuttelemaan privaviestein ja wassassa kaikille neitokaisille ja eukoille ettei täällä ole mitään nähtävää.Paeaettomalle tuli kiire kakkapyykille.
PAwwww muuten ihana viesti mutta miks mä olisin kohta haudassa???
Tai hänkään??
Niin ja edelleen KUKA??
Niin tulikin, sain heti viestin ettei haluu E''uuEikun sille tuli kiire vakuuttelemaan privaviestein ja wassassa kaikille neitokaisille ja eukoille ettei täällä ole mitään nähtävää.
Sitä vaan jäin miettii että mitä mä sillä tiedolla teen ja kuka v*tun E''u?Niin tulikin, sain heti viestin ettei haluu E''uu
Onko tässä se syy, miksi ostit crosstrainerin etkä juoksumattoa?
Ei mulla ainakaan ole laimennut, jos sun makuaistissa on toleranssit muuttuneet sitä kohtaan?Laimeneeko sriracha tms tulinen kastike purkin avaamisen jälkeen? vai vaihteleeko laatu,tulisuu eri erissä? käytin toissapäivänä edellisen purkin pois ja tänään avasin uuden ja tuntui että olipas se tulisempaa kuin ennen. ja ihan samaa merkkiä ostin, saman kokoisen pullon ja vielä samasta kaupasta.
Tää on jo toinen crossi mikä mulla on ja tykkään kovastiOnko tässä se syy, miksi ostit crosstrainerin etkä juoksumattoa?
En tiedä. mutta suu sanoi että olisi himpan tulisempi tuo puteli...Ei mulla ainakaan ole laimennut, jos sun makuaistissa on toleranssit muuttuneet sitä kohtaan?
Heti läähättämässä kun kerran E''ukin.Kello on sen verran et kyl jo voi luovuttaa
Mulla on soutulaite ja se on myös mukava vehje aerobiseen kuntoiluun.Tää on jo toinen crossi mikä mulla on ja tykkään kovasti