Terve! kepe <-Luulen ettei ole mitään puolustamista, kaikki nuo "herjaukset" ovat niin mitättömiä.
T, yks palstaileva poika.
No huh. Itse riehut täällä. Mistä kukaan voi tietää oletko se sinä oikeasti vai joku muu sinuna. Pitäisi pysyä poissa täältä silloin kun on banni annettu. Vain niin voit olla varma.@Toimitus
Ketjussa on asiattomia viestejä. Ole kiltti ja tee jotakin. Kiitos
Kuule. Täällä ei kiusata ketään.katso liitettä 7110 Erikoista että täällä saa kyllä tietyt viestit tulla läpi ilman mtn ongelmaa, mutta yritäppäs laittaa vastakaikua niin jäät venaamaan modelta lupaa näkyä
Mä oon huomannu saman. Nimenomaan vastausviestit jää roikkuun eikä välptisti tuu näkyviin vaikka olis sisällöltään ihan ok.katso liitettä 7110 Erikoista että täällä saa kyllä tietyt viestit tulla läpi ilman mtn ongelmaa, mutta yritäppäs laittaa vastakaikua niin jäät venaamaan modelta lupaa näkyä
Pus kultaseniMä oon huomannu saman. Nimenomaan vastausviestit jää roikkuun eikä välptisti tuu näkyviin vaikka olis sisällöltään ihan ok.
Viddu kun rekisteröityneet pienestäkin erimielisyydestä rupeaa heti huutamaan että kiusataan. Öääääääö äääää kiusataan. Oletteko oikeassa elämässäkin tuollaisia? Joku vie viimeisen banaanin kaupassa juuri ennen teitä niin heti ulvotaan että ääääää ne kiusii?
Mä oon huomannu saman. Nimenomaan vastausviestit jää roikkuun eikä välptisti tuu näkyviin vaikka olis sisällöltään ihan ok.
Se johtuu siitä, että harmaa kirjoittaa jonkun mustan nikin, esim Ellimaar. Ja mustalla se menee automaattisesti robomoden tarkkailuunMä oon huomannu saman. Nimenomaan vastausviestit jää roikkuun eikä välptisti tuu näkyviin vaikka olis sisällöltään ihan ok.
Miks harmailla ei mene?Se johtuu siitä, että harmaa kirjoittaa jonkun mustan nikin, esim Ellimaar. Ja mustalla se menee automaattisesti robomoden tarkkailuun
Emt, robomoden koodi bugittaaMiks harmailla ei mene?
Eihän se voi pois pysyä,tulee vain sanomaan että hänellä on oikeus olla täällä vaikka kukaan ei olisi väittänytkään että ei olisi.Nyt kaikki rauhoitutaan. Ake voisi pysyä poissa kun on banni. Tulet sitten taas niin kukaan ei luule mitään eikä ole epäselvyyksiä.
No en saanut kun en ollut minä.
Saitpahan, mä annoin sulle siihen sun kommenttiin sydämen!No en saanut kun en ollut minä.
No nyt en ymmärrä. Ei tuossa ole järkeä. Jos harmaa kirjoittaa harmaana ja rekisteröitynyt yrittää vastata ja se jää tarkkailuun. Niin miten muka kirjoittaa toisenaSe johtuu siitä, että harmaa kirjoittaa jonkun mustan nikin, esim Ellimaar. Ja mustalla se menee automaattisesti robomoden tarkkailuun
Muokattu: Oletin, että tämäkin jää robomoden näppeihin
No en saanut kun ei ollu mun kommentti.Saitpahan, mä annoin sulle siihen sun kommenttiin sydämen!