Lopeta se mun nimen käyttö viestiesi lopussa.Iltaa, niin tekevät.
Aqela
Pääsee pieruEttä tätä taas.
Katsotaan sitten mitä tapahtuu kun banni loppuu.
Hai staLopeta se mun nimen käyttö viestiesi lopussa.
Rekkaroituneena. Vale akkela ei osaa edes kirjoittaaÄlä puhu potaskaa. Mä en ole kännissä. Täällä on muitakin viestejä mitä en ole kirjoittanut. Hyvä se on nyt laittaa viestejä kun en voi kirjoittaa rekkaroituneena. Lapsellista touhua.
Aqela
Lopeta trolliHai sta
Aqela
Mitäs kiusasi mua ja kiusataan koko ajan. Toimitus ei tee mitään kiusaajalle. Eivät välitä.Lapsellista on sanoa niin kuin sanoit mistä sait bannin.
Minä sanoin törkeästi ja ymmärrän sen. Minä ärsytän myös tahallaan ihmisiä ja provodoidun. Minusta on kiva rähistä ja pahoittaa mieli. Sitten saan valittaa asiasta.Mitäs kiusasi mua ja kiusataan koko ajan. Toimitus ei tee mitään kiusaajalle. Eivät välitä.
Minä sanoin törkeästi ja ymmärrän sen. Minä ärsytän myös tahallaan ihmisiä ja provodoidun. Minusta on kiva rähistä ja pahoittaa mieli. Sitten saan valittaa asiasta.
Aqela
No se aina luulee että siitä puhutaan. Vainoharhat tai jotain.. Vaikea sanoaMiten A onnistui kääntämään taas asiat itseensä?Eetähän täällä kiusattiin eikä tuota?
Miksi kukaan palstan pojista ei ikinä puolusta E**Yskää muuten?Miten A onnistui kääntämään taas asiat itseensä?Eetähän täällä kiusattiin eikä tuota?
Itse et ole ikinä mitään tehnyt olet itse k ius aa jaMitäs kiusasi mua ja kiu. sataan koko ajan. Toimitus ei tee mitään kius. aajalle. Eivät välitä.
Miten voi luulla jos toisesta ihmisestä puhutaan?No se aina luulee että siitä puhutaan. Vainoharhat tai jotain.. Vaikea sanoa
Myös häntä kiu sataan. En ole kieltänyt sitä.Miten A onnistui kääntämään taas asiat itseensä?Eetähän täällä kiusattiin eikä tuota?
Missä Aqela on kiusannut?Itse et ole ikinä mitään tehnyt olet itse k ius aa ja
No ei puhuta. Koita jo tajuta ja olla nillittämättä joka asiastaMiten voi luulla jos toisesta ihmisestä puhutaan?
Mutta sinä olet ainoa joka siitä nostaa metelin, Ee v*ttuilee takaisin ja nauraa kiusaajille!Myös häntä kiu sataan. En ole kieltänyt sitä.
Näin teen. Meen toiselle foorumille.Nyt menen pois. Hyvää yötä.
Aqela
Kysyy hän itse itseltään harm. aanaMissä A on kiusannut?
Aikaisemmin joku väitti ettei E kelpaa palstan miehille eli siinä puhuttiinkin sinusta?No ei puhuta. Koita jo tajuta ja olla nillittämättä joka asiasta
HöpöhöpöMyös häntä kiu sataan. En ole kieltänyt sitä.
Hei hei trolliNäin teen. Meen toiselle foorumille.
Luulen ettei ole mitään puolustamista, kaikki nuo "herjaukset" ovat niin mitättömiä.Miksi kukaan palstan pojista ei ikinä puolusta E**Yskää muuten?