Marvel tekee minusta sarjakuvan ja elokuvan!Susta tehdään vielä tiedemiesten keskuudessa sarjakuvia ja eroottisia novelleja ja kappaleita!!
Marvel tekee minusta sarjakuvan ja elokuvan!Susta tehdään vielä tiedemiesten keskuudessa sarjakuvia ja eroottisia novelleja ja kappaleita!!
No nyt meni överiksMarvel tekee minusta sarjakuvan ja elokuvan!
Järkyttävää, kun ei elluriepu pääse vuorokauteen nukkumaan. Mikä häntä täällä pidättelee? Ei tauon taukoa koko päivänä!päevää
Imisitkö sinä E''ua jos olisitte sinkkuja?Kyllä
Regina, kas kun ei Seiska... Älä nyt murskaa mun unelmia...No nyt meni överiks
Mä aattelin lähinnä Reginaa
Miesten harhaa. ei naista imetä.Kyllä voi.Klitorista voi imeä. Joko olet mies etkä ole klitorista imenyt tai olet nainen jonka klitorista ei ole imetty.
Murskaa?Regina, kas kun ei Seiska... Älä nyt murskaa mun unelmia...
Mikäli deittailisimme, niin kyllä siihen kuuluu toisen huomioon ottaminen niin sängyssä kuin muuallakin. Eli sitä tehtäisiin mistä nautitaan.Imisitkö sinä E''ua jos olisitte sinkkuja?
Fingerporissa on jo sarjakuvapervo, älä nyt Kalamiehestä semmosta tee.Susta tehdään vielä tiedemiesten keskuudessa sarjakuvia ja eroottisia novelleja ja kappaleita!!
Kannustat? Seisoin kallion kielekkeellä ja potkaisit minut alas...Murskaa?
Määhän kannustan sua vaan nousemaan omille siivilles
Ihanaa kun joku välittää noin kovasti, että tarkkailee aikoja millon täällä käynJärkyttävää, kun ei elluriepu pääse vuorokauteen nukkumaan. Mikä häntä täällä pidättelee? Ei tauon taukoa koko päivänä!
Juuri näin. Ei toisesta pervosta kannata sarjakuvaa tehdä.Fingerporissa on jo sarjakuvapervo, älä nyt Kalamiehestä semmosta tee.
Shh eiku joo, tää on loistava idea...hänestä voi tulla kuuluisampi kuin Vileniuksen Askosta!!Fingerporissa on jo sarjakuvapervo, älä nyt Kalamiehestä semmosta tee.
Miten joku Regina nyt tähän liittyy?Mä aattelin lähinnä Reginaa
Potkasin..mitä nyt vähän tuuppasinKannustat? Seisoin kallion kielekkeellä ja potkaisit minut alas...
Ekkönää ole ikinä sitä lukenut???Miten joku Regina nyt tähän liittyy?
No voeee tokkiisa...kylläpä sitä taas epäillään ja oletellaan kaikkeaElena lirkuttaa kalamiehelle
Sama Riitta oli edellisessäkin linkissä
Paattoman kanssa! Saat''anan pervot!Elena lirkuttaa kalamiehelle
Paattoman kanssa! Saat''anan pervot!
Kyllä sinäkin jos vaan osaisitElena lirkuttaa kalamiehelle
Näkisitpä nämä privaviestit. Järkyttyisit...Paattoman kanssa! Saat''anan pervot!