vierailija
Sä paljastat nyt itsesi, mut antaa olla.Ainoa jonka kirjoitusta mä en ymmärrä, on Paula.
Sä paljastat nyt itsesi, mut antaa olla.Ainoa jonka kirjoitusta mä en ymmärrä, on Paula.
Kyllä olet.En ole koskaan kiusannut itseäni. Kerran eräästä syystä esitin harmaana miestä joka lirkuttelee.
Sä paljastat nyt itsesi, mut antaa olla.
Mulla oli kerran tuttu, jolla oli sama vaiva enkä suostunut ostamaan hänelle sitä juomaa tippaakaan. Pahalta näytti eikä sille kukaan mitään mahtanut. Kuoli myöhemmin, mut tuskin siihen sentään, nuorena kuitenkin.Ainoa jonka kirjoitusta mä en ymmärrä, on Paula.
Ja mä.Ainoa jonka kirjoitusta mä en ymmärrä, on Paula.
Softy oli ennen noitaBoobabe = Fantzu = Aqela.Yritti kiusata itseään joskus.
Mikä noita?Softy oli ennen noita
nikkitaiteilija tietystiMikä noita?
Onpahan pyöritys taas toisessa ketjussa. Tauolle tulin ja zekkasin ketjun, tiedoks vaan kaikille et mä en oo kirjotellu sinne harmaana vaan näköjään joku tykkäs siellä feikata. Jos tulee vastaavaa tai joku on epävarma niin kysäskää yksärillä kun tuo näköjään noin törkeeks menee.
Ja mode ei mun antanu edes vastata sille
Huomasin saman ja taisi moni muukin huomata,jopa se pimpo peukku ja paaton.
On tää se Pähkinämama.Huomasin saman ja taisi moni muukin huomata,jopa se pimpo peukku ja paaton.
Nyt on kuulkaa maailmankirjat sekaisin!
Tilasin eilen partioaitasta pari sienikassia ja nyt jo tuli ilmoitus että lähetys on noudettavissa cittarin pakettiautomaatista.
Siis paketti tulee päivässä vaikka kirjeet viipyvät matkalla helposti viikonkin!
Ai sielläkin?Minä taas istuin äsken miehen naamalle ja käskin imemään.Ei ollutkaan niin lämmin aamu tänään. Ei päiväkään. Hyvin tuntui, sillä jätin pikkarit tyynylle. Ja hamekin aika ohutkankainen.
Oliko oma mies vai lainattu?Ai sielläkin?Minä taas istuin äsken miehen naamalle ja käskin imemään.
Täältä löysin ja vein toiselta.Oliko oma mies vai lainattu?
No se pöl-li mun n.ikin.E''imaa--rilla on aina ihan samalla tavalla asiat kuin E,sukatkin menee rullalle ja aina pienesti jopa paremmin
Olen saanut. ihan prismasta ostin ja se oli ainakin makea.Onko muilla ollut onnea ja saanut tänä vuonna makeita vesimeloneja? Ostanut muutaman ja kaikki ollut aivan mauttomia tai jopa pahan makuisia.Ei yhtään makeutta.
Ai sielläkin?Minä taas istuin äsken miehen naamalle ja käskin imemään.