vierailija
Kuka myönsi?Ei ole syytös, kun kerran myönsi sen itsekin.
Kuka myönsi?Ei ole syytös, kun kerran myönsi sen itsekin.
kyllä se harmaiden erottaminen on ihan arpapeliäKyllä vaan erottaa, mut toiset kiusaavat itseään ja siitä saavat jotakin nautintoa. Vanha tarina, en viitti ennää sammaa.
---en pysty enää postaamaan asiaa.kyllä se harmaiden erottaminen on ihan arpapeliä
sen verran selvää, et jollakin laitteella on useampi ihminen, kun eikai kukaan esim. kaupassa tee väliaikapostauksia ymkyllä se harmaiden erottaminen on ihan arpapeliä
Boobabe = Fantzu = Aqela.Yritti kiusata itseään joskus.Kuka myönsi?
Miten niin. oletko ihan ääliö.sen verran selvää, et jollakin laitteella on useampi ihminen, kun eikai kukaan esim. kaupassa tee väliaikapostauksia ym
Liika linkkejä ja juttua asian vierestä, etkö koskaan opi?---en pysty enää postaamaan asiaa.
No itselleenhän se niitä viestejä laittaa, yrittää saada harmaat banniin ja palstalle rekisteröitymispakon.Boobabe = Fantzu = Aqela.Yritti kiusata itseään joskus.
Miksi ei vois tehdä?eikai kukaan esim. kaupassa tee väliaikapostauksia ym
ai, sellainen strategiaNo itselleenhän se niitä viestejä laittaa, yrittää saada harmaat banniin ja palstalle rekisteröitymispakon.
En ole koskaan kiusannut itseäni. Kerran eräästä syystä esitin harmaana miestä joka lirkuttelee.Boobabe = Fantzu = Aqela.Yritti kiusata itseään joskus.
Miksi ei vois tehdä?
Täällä on ihmisiä, jotka ovat erittäin hyviä keittiön puolella ja voisivat antaa hyviä ostosvinkkejä.
Itse en kirjottele tänne kaupasta, mutta kyll joku voi niin tehdä.
ai, sitäkö se muka oli?En ole koskaan kiusannut itseäni. Kerran eräästä syystä esitin harmaana miestä joka lirkuttelee.
Ai nyt alkaa mun mustamaalaaminen. En ole koskaan tehnyt niin.No itselleenhän se niitä viestejä laittaa, yrittää saada harmaat banniin ja palstalle rekisteröitymispakon.
Valitin ylläpidon aikaisemmasta toiminnasta. En tästä hetkestä.
eikun se e338 syynä. Ei ollut linkki tälläkertaa, vaan pitkä teksti.Liika linkkejä ja juttua asian vierestä, etkö koskaan opi?
Olet,tunnustitkin sen silloin vanhassa The Ketjussa Fantzu nimmarin takaaAi nyt alkaa mun mustamaalaaminen. En ole koskaan tehnyt niin.
Joo, muistan kyllä kans ja tietysti ne tuhannet muut - myös ne jotka eivät ymmärrä kirjoitusta ollenkaan saattavat arvailla väärinOlet,tunnustitkin sen silloin vanhassa The Ketjussa Fantzu nimmarin takaa
Ainoa jonka kirjoitusta mä en ymmärrä, on Paula.myös ne jotka eivät ymmärrä kirjoitusta ollenkaan saattavat arvailla väärin
sielläkö ne tuhannet katsojanumerot kerätään? Kerran oli yön aikana tullut 2000 katsottua, pisti ihmettelemään touhuaEn kirjoita tähän ketjuun enää harmaana. Tapelkaa keskenänne.
Mut saa kiinni facesta.