vierailija
Kirjoittelit sillä nimimerkillä tähän ketjuun,missä siinä on ''privasti''?Halusin viestittää privasti.
Kirjoittelit sillä nimimerkillä tähän ketjuun,missä siinä on ''privasti''?Halusin viestittää privasti.
Ei ole mua vastaan.Aqelaa vastaanko olet noin paljon?
Samaa mieltä muutenMiks pitäisi päästä kiertämään banni? Jos rikkoo sääntöjä niin pitää vaan olla sitten bannissa.
Bannasivat viattoman epekin ja se vasta väärin on!Ylläpito on toiminut väärin aikaisemmin niin en ole minäkään mukava. En tarkoita vain itseäni vaan muutamaa muuta palstailijaa.
Flirttailee varatun eukon kanssa nenäsi edessä,mielestäni on sinua vastaan!Ei ole mua vastaan.
En puhu hänen tai kenenkään muun bannista.Bannasivat viattoman epekin ja se vasta väärin on!
Mistä syystä sait bannin?Mitä teit?En puhu hänen tai kenenkään muun bannista.
Kumma juttu ettei voi hyväksyä bannia jos on sellainen syystä annettu.Pitää vain kitistä.
Sanon rumasti kiusaajalle.Mistä syystä sait bannin?Mitä teit?
Eihän mikään viestittely onnistu kun on bannattu miksi se on niin vaikea ymmärtääHalusin viestittää privasti.
älä nariseYlläpito on toiminut väärin aikaisemmin niin en ole minäkään mukava. En tarkoita vain itseäni vaan muutamaa muuta palstailijaa.
Oletko ihan varma?Ei ole mua vastaan.
Mitä niin rumaa sanoit että siitä banni tuli?Sanon rumasti kiusaajalle.
Mutta siitä sai bannia.Sanon ihan oikein kiusaajalle.
En ole valittanut bannista. En ole ennenkään valittanut siitä.Kumma juttu ettei voi hyväksyä bannia jos on sellainen syystä annettu.Pitää vain kitistä.
On tietenki.Oletko ihan varma?
JepMutta siitä sai bannia.
Koko ajan valutat siitä kun et hyväksy sitä.En ole valittanut bannista. En ole ennenkään valittanut siitä.
Mun mielestä jollekin et tapa ittes.Mitä niin rumaa sanoit että siitä banni tuli?
Mutta E''ua vihaatOn tietenki.
Ei kun sillä nikillä minkä tein jokunen viikko sitten. En puhu aqela nikistä.Eihän mikään viestittely onnistu kun on bannattu miksi se on niin vaikea ymmärtää
Et hyväksy tappamista,mutta silti hyväksyt tappamisen?Mun mielestä jollekin et tapa ittes.